29 marca, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Showtime łączy się z Paramount +, rebranding z nową nazwą

Showtime łączy się z Paramount +, rebranding z nową nazwą

Na tym zdjęciu logo Paramount + (Paramount Plus) jest widoczne na smartfonie na tle ich strony internetowej.

Buffalo Jonchar | Zdjęcia SOPA | Lekka rakieta | Obrazy Getty’ego

Paramount Global Dołącza również do branży transmisji strumieniowej i telewizji kablowej, łącząc sieć Showtime TV i usługę przesyłania strumieniowego Paramount +.

Firma powiedziała w poniedziałek, że planuje w pełni zintegrować swoją usługę przesyłania strumieniowego Showtime z Paramount +, samodzielną platformą przesyłania strumieniowego i odpowiedzią na wojny strumieniowe.

Ale związek na tym się nie kończy. jako część Ta integracja, sieć telewizji kablowej premium, znana z programów takich jak „Yellowjackets”, „Billions” i „Dexter”, zmieni nazwę na Paramount+ wraz z Showtime. Kanał telewizyjny będzie również prezentował treści z Paramount +, który wyprodukował oryginalne serie będące spin-offami popularnych serii „Yellowstone” i „Criminal Minds”. Ludzie mogą subskrybować Showtime za dodatkową opłatą w pakiecie telewizji płatnej,

Rzecznik Paramount powiedział w poniedziałek, że ceny połączonej platformy streamingowej i inne szczegóły zostaną ogłoszone w nadchodzących tygodniach. Paramount + zaczyna się od 4,99 USD miesięcznie, a usługa przesyłania strumieniowego Showtime kosztuje 10,99 USD miesięcznie. Istnieje już oferta pakietowa dla obu, zaczynając od 11,99 USD miesięcznie.

W listopadzie, Zgłoszono Paramount Paramount+ ma 46 milionów klientów. Spółka poda wyniki za czwarty kwartał 16 lutego.

Ten ruch pojawia się, gdy firmy medialne pracują nad tym, aby biznes transmisji na żywo był opłacalny. Konkurencja jest najwyższa w historii w następstwie napędzanego pandemią boomu transmisji strumieniowej, który spowalnia dodawanie subskrybentów. Ceny akcji ucierpiałyCzęściowo z tego powodu firmy te eksperymentują z rozwojem działalności związanej z transmisją na żywo.

ostatni rok Netflixa Zaoferuj tańszy poziom z reklamami. Podczas Disneya Firma była na wczesnym etapie łączenia opcji transmisji strumieniowej — Disney+, Hulu i ESPN+ — a także zadebiutowała z opcją obsługiwaną przez reklamy i podwyższyła ceny w zeszłym roku. Discovery Warner Brothers Wycofuje się z własnych treści HBO Max, ponieważ chce obniżyć koszty, a także planuje wiosną uruchomić połączoną aplikację HBO Max i Discovery.

READ  Adele i Rich Paul olśniewają Kevina Love, ślub Kate Bock

„Ta nowa połączona oferta pokazuje, w jaki sposób możemy wykorzystać nasz pełny zestaw treści, aby wspierać głębsze więzi z konsumentami i większą wartość dla naszych partnerów dystrybucyjnych” – powiedział dyrektor generalny Paramount, Bob Bakish, w poniedziałkowej notatce dla pracowników.

Jesienią Paramount zrestrukturyzował swoją działalność w Showtime. Dyrektor wykonawczy David Nevins, który kierował siecią od 2016 roku, odszedł, a Chris McCarthy i Tom Ryan przejęli. McCarthy zarządza także sieciami telewizji kablowej Paramount, takimi jak MTV i Comedy Central. Ryan kieruje segmentem transmisji w Paramount.

Podczas gdy McCarthy i Ryan pozostaną tam, gdzie są, Bakish przyznał, że integracja „przynosi niepewność zespołom” pracującym nad każdą marką.

kanał CNBC Stephena Dessolniersa Weź udział w tym raporcie.