5 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Ryk „RRR” dla bijących rekordy łuków – międzynarodowy box office – termin

Ryk „RRR” dla bijących rekordy łuków – międzynarodowy box office – termin

SS RajamouliDługo oczekiwany tytuł telugu $$$$ Z bramy dobiegł ryk, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Z szacunkową kwotą 137 crore rupii (18 milionów dolarów) w piątek w IndieSaga pobiła rekordy w ustanawianiu najlepszego dnia otwarcia krajowego filmu w historii. W ten sposób Rajamouli pokonał poprzedniego rekordzistę rynku w 2017 roku Baahubali 2: Wniosek. Na całym świecie dzień otwarcia Indii, wraz z północnoamerykańskimi i innymi operacjami morskimi, wyniósł szacunkowo 223 crore rupii (30,5 miliona dolarów)

Chociaż liczby te pochodzą od wielu lokalnych producentów i analityków, wiadomo, że trudno jest uzyskać solidne dane z Indii, zwłaszcza gdy film jest wypuszczany w czterech różnych językach, jak ma to miejsce w przypadku $$$$. Niektóre regiony zgłaszają również liczby netto, podczas gdy inne opierają się na wartości brutto w porównaniu z udziałem należności końcowych. (Dla tak produktywnego, ważnego i pełnego pasji rynku teatralnego dobrze byłoby znaleźć ostateczną równowagę.)

Jednak chociaż niektóre szacunki różnią się w raportach lokalnych, $$$$ Jest obchodzony jako film rekordowy. Talent był w jej zgiełku przez cały dzień.

Rzeczywiście, jako termin wspomniany w piątek i Syn NTRam Charan-starrer zrobił świetny start w Stanach Zjednoczonych i chce tam otworzyć prawie 12 milionów dolarów.

Film, który musiał znosić opóźnienia Covid, którego tytuł można również przetłumaczyć na wchodzić! Hadeerze! powstanie przeciw władzy!opowiada historię przyjaciół, którzy odkrywają, że stoją po przeciwnych stronach walki o niepodległość Indii. ostateczna data Recenzja Nazwał to „przyśpieszaniem wydarzeń jeden po drugim, nigdy nudnym, ale też nie stresującym” i „naprawdę świetną historią”.

READ  Filtry TikTok „Bold Glamour” i „Teenage Look” przerażają odbiorców

Będziemy mieli więcej, gdy zmienią się liczby.