PPG przekazało na projekt prawie 29 000 dolarów (120 000 złotych), w tym prawie 32 galony (120 litrów) farby TIKKURILA™ PPG, Tikkurila Optiva Clean Air z technologią oczyszczania powietrza. Wolontariusze pomagali w sprzątaniu, malowaniu ścian i drzwi oraz wykonywaniu dekoracji w postaci kolorowych doniczek.
„Naszą misją jest jednoczenie społeczności osób niesłyszących i tworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której mogą oni samodzielnie się rozwijać, zarówno osobiście, jak i zawodowo” – powiedziała Małgorzada Talibska, prezes Instytutu Głuchoniemych. „Dzięki PPG i programowi Colourful Communities wzrosła jakość naszego kampusu, przestrzenie stały się bardziej kolorowe, a my mamy nowe możliwości”.
Wyremontowano wszystkie pomieszczenia instytutu, łącznie z gabinetem zabiegowym, salą do ćwiczeń, studiem nagrań, jadalnią i łazienkami.
„Instytucja ta przeszła gruntowny remont. Teraz jej wnętrza są bardziej kolorowe i funkcjonalne, dzięki czemu jest to miejsce jeszcze bardziej komfortowe i dostępne dla każdego. Jesteśmy dumni z zaangażowania naszych wolontariuszy, efektów ich pracy i dołożenia wszelkich starań wspierać społeczność niesłyszących. Cieszymy się, że możemy to zrobić” – powiedziała Magdalena Salamucha, dyrektor PPG na Polskę, Europę Środkową i kraje bałtyckie, Ukrainę i Mołdawię, renowacja pojazdów.
„Odnowa instytutu jest dla nas bardzo ważna, ponieważ odzwierciedla nasze skupienie na różnorodności, równości i włączeniu, nie tylko w miejscu pracy, ale także w szerszym, społecznym sensie” – powiedział Remigius Skapski, dyrektor ds. rynku PPG w Polsce. Powłoki architektoniczne.
Program Colourful Communities zapewnia wolontariuszy i produkty PPG, a także wkład finansowy, aby nadać kolor i witalność społecznościom, w których firma działa na całym świecie, takim jak Polska, gdzie PPG ma cztery zakłady produkcyjne. Od chwili uruchomienia programu w 2015 roku zrealizowano ponad 500 projektów w blisko 50 krajach, w których wzięło udział blisko 25 000 wolontariuszy PPG i które dotarły do ponad 8,2 mln osób. Całkowita wartość inwestycji PPG w projekt od chwili jego powstania wyniosła 10 milionów dolarów, a firma podała, że do 2030 roku przekaże dodatkowe 5 milionów dolarów na dalszy rozwój inicjatywy.
„Przyjazny praktyk podróży. Miłośnik jedzenia. Bezkompromisowy rozwiązywacz problemów. Komunikator”.
More Stories
🇵🇱 Polska: Eurowizja Junior 2023 poniżej 1,86 mln widzów
Stopa bezrobocia w Polsce w październiku nie uległa zmianie
Dlaczego rząd polskiego premiera Mateusza Morawieckiego ma trwać tylko 14 dni