20 kwietnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

PlatinumGames zatrudnia weterana Nintendo, co oznacza „dużą zmianę”

PlatinumGames zatrudnia weterana Nintendo, co oznacza „dużą zmianę”

Zdjęcie: Nintendo

PlatinumGames, znane z pracy nad polubieniami BayonettaA Cud 101A seria astralnaTakao Yamani z Nintendo zatrudnił weterana Nintendo, co ma być „znaczącą zmianą” dla firmy w przyszłości. Yamani dołączy do PlatinumGames jako wiceprezes i dyrektor biznesowy.

Pojawiają się wiadomości Famitsu (Dziękuję, silikon), podkreślając, że więcej informacji zostanie podanych w nadchodzącym wywiadzie. Przed dołączeniem do PlatinumGames, Takao Yamane miał 27-letnią karierę w Nintendo, podczas której zajmował kilka ważnych stanowisk, w tym wiceprezesa Nintendo France i dyrektora zarządzającego sprzedaży Nintendo of Europe.

Jak podniósł Famitsu, PlatinumGames ma nadzieję, że Yaname może pomóc obecnemu prezesowi Atsushiemu Inabie i wiceprezesowi Hideki Kamiya pomóc firmie zrealizować jej wzniosłe ambicje. W rzeczywistości, chociaż może pochwalić się wieloma grami uznanymi przez krytyków, przyniósł również komercyjne i krytyczne rozczarowania, takie jak upadek Babilonu A Wojownicze Żółwie Ninja: Mutanty na Manhattanie.

Niedawno, PlatinumGames i Nintendo potwierdziły datę premiery Bayonetty 3, a gra zostanie uruchomiona wyłącznie na Switchu 28 października. Oprócz Gra będzie zawierać „tryb naiwnego anioła”, aby zablokować bardziej „nieprzyjemne” aspekty. Od wizualizacji, najprawdopodobniej zmniejszy zakłopotanie w środowisku rodzinnym i ułatwi przesyłanie strumieniowe online.

Należy pamiętać, że niektóre z zewnętrznych linków na tej stronie są linkami partnerskimi, co oznacza, że ​​jeśli klikniesz na nie i dokonasz zakupu, możemy otrzymać niewielki procent ze sprzedaży. Proszę przeczytaj Ujawnienie FTC po więcej informacji.

Co sądzisz o tej reklamie od PlatinumGames? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej!

READ  Funkcja „Find My” na AirPods sieje spustoszenie wśród sprzedawców detalicznych i odnawiających