27 grudnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Opóźnienia i zatory w portach w Szanghaju to zła wiadomość dla globalnych łańcuchów dostaw

Opóźnienia i zatory w portach w Szanghaju to zła wiadomość dla globalnych łańcuchów dostaw

W piątek Szanghaj rozszerzył ograniczenia w wielu częściach miasta, w tym w chińskim centrum finansowym i jednym z najbardziej ruchliwych portów na świecie. Eksperci stwierdzili, że port w Szanghaju już cierpi z powodu znacznych utrudnień, a rozszerzenie może jeszcze bardziej zwiększyć zatłoczenie i zwiększyć koszty transportu.

Miasto portowe nałożyło dwufazową blokadę na 25 milionów mieszkańców na początku tego tygodnia. W piątek władze zamknęły zachodnią część miasta i rozszerzyły obecną blokadę w dzielnicach wschodnich o pozytywne przypadki do do Dziewięć dni.

Ograniczenia te spowodowały znaczne opóźnienia w porcie Szanghaj, Która znajduje się we wschodniej części miasta i była już zatłoczona. Jest to najbardziej ruchliwy port kontenerowy na świecie, obsługujący ponad czterokrotnie więcej niż w roku Port w Los Angeles w 2021 roku, Według danych władz portowych w obu miastach.

VesselsValue, globalny dostawca danych dotyczących wysyłki, powiedział Liczba statków oczekujących na załadunek lub rozładunek w porcie w Szanghaju wzrosła w tym tygodniu do ponad 300, prawie pięciokrotnie w ciągu ostatnich dwóch i pół tygodnia.

„Zatłoczenie w Szanghaju zwykle pogarsza się o tej porze roku. Jednak niedawny wzrost jest znacznie wyższy niż zarówno w ubiegłym roku, jak i normalnym poziomie sezonowym” – podała firma we wtorkowym oświadczeniu.

Firma poinformowała, że ​​nie jest jasne, jaki wpływ na zaległości statków w porcie będzie miało zamknięcie. Zauważyła jednak, że menedżerowie i analitycy łańcucha dostaw na całym świecie „zaczynają planować efekty uboczne”.

Eksperci twierdzą, że wzrost Covid-19, taki jak w Chinach, jest mało prawdopodobny w Stanach Zjednoczonych.  Dlatego

MaerskA Jedna z największych na świecie firm żeglugi kontenerowej powiedziała również, że zamknięcie Szanghaju może spowodować opóźnienia w transporcie i wyższe koszty.

Usługi przewozowe w i poza [of] Szanghaj zostanie poważnie dotknięty o 30% z powodu całkowitego zamknięcia dzielnic Pudong i Puxi w Szanghaju.

„W rezultacie nastąpi dłuższy czas dostawy i potencjalnie wyższe koszty transportu” – dodała.

Tymczasem rząd miasta powiedział, że dostawy pozostaną normalne podczas blokady.

Shanghai International Port Group, która obsługuje port, powiedziała w zeszłym miesiącu, że wdroży „system zamkniętej pętli”, który wymaga od pracowników przebywania w wyznaczonych miejscach i przestrzegania określonych protokołów, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa.

Jednak ze względu na ograniczenia w podróży, wydłużone oczekiwanie w punktach kontrolnych, wymagania dotyczące testów na koronawirusa i możliwą kwarantannę po powrocie, wielu kierowców ciężarówek ma trudności z terminowym dostarczaniem kontenerów z towarami do portu i z portu, jak podają kontrolowane przez państwo media. papier.

globalny problem

Zatłoczenie w Szanghaju to zła wiadomość dla konsumentów i firm na całym świecie.

„Zawieszenie działalności w Szanghaju w całym mieście jest przeszkodą dla globalnych łańcuchów dostaw już napiętych przez napięcia geopolityczne” – napisał w piątek Pansi Madhavani, główny ekonomista ANZ Research.

Globalne łańcuchy dostaw były napięte od kilku miesięcy przez pandemię Covid-19 i rosyjską inwazję na Ukrainę.

Chociaż port w Szanghaju nadal działa, wpłynie to na działalność, taką jak magazynowanie i personel, powodując opóźnienia, powiedział, dodając, że transport między krajami może być również utrudniony.

„Te ograniczenia… mogą prowadzić do wyższych stawek frachtowych” – powiedział Madhavani.

Analitycy Nomury spodziewają się również „dodatkowych opóźnień w transporcie, przeciążenia portów i braku zdolności logistycznych”, ponieważ Szanghaj pozostaje w zamknięciu.

„Rynki do tej pory nie doceniały powagi sytuacji w Chinach” Analitycy Nomura powiedzieli w czwartek w notatce badawczej. „W ciągu najbliższych dwóch miesięcy spodziewamy się, że globalni inwestorzy lepiej odzwierciedlą te wstrząsy w swoich ocenach różnych klas aktywów”.

Pekińskie biuro CNN przyczyniło się do powstania tego raportu.

erochika hentai24x7.com soul calibur hentia
slave hentai comics hentaihug.com hentai black widow
malayalam sex video live bustyporn.info xxx images full hd
telugusexyvedios xkeezmovies.mobi sunnyleone sex vedios
渚まどか javwhores.mobi アナル av
score land youjizz.sex sudh desi romance mp3
shinrabansho hentai hentaionly.net fuetakishi hentai
bangladeshxvideo kokaporn.mobi tamil sex gril video
سكس الجيش الاسرائيلى video6tubes.com فيلم المغتصبون الامريكى
halik dec 11 pinoyteleseryehd.net tfc halik
tamanna real sex videos goindian.net teacher student xxx
مخزن السكس العربي gonzoxxx.pro سكس نسائي
xhamas sexindiantube.net xxxporndesi
الاباحية انبوب todayaraby.com حلمات بزاز
nepali sex vedio sexo-vids.com wap india