Ja’Marr Chase nr 1 z Cincinnati Bengals łapie Galena Ramseya nr 5 z Los Angeles Rams podczas Super Bowl LVI na stadionie SoFi 13 lutego 2022 r. w Inglewood w Kalifornii.
Grzegorz Szamus | Obrazy Getty
National Football League ma teraz własną usługę przesyłania strumieniowego.
Premiera w poniedziałek, NFL uruchamia NFL+ za 4,99 USD miesięcznie lub 39,99 USD rocznie.
Subskrypcja obejmie wszystkie gry przedsezonowe niedostępne na rynku, które wcześniej były dostępne tylko z subskrypcją NFL Game Pass za 99,99 USD rocznie. Przedsezon NFL rozpoczyna się 4 sierpnia, kiedy Jacksonville Jaguary zmierzą się z Las Vegas Raiders. Ponieważ będzie to mecz transmitowany przez telewizję w całym kraju, nie będzie pokazywany w NFL+.
NFL+ obejmie również bezpośredni dostęp mobilny do lokalnego sezonu regularnego, rozgrywek w godzinach największej oglądalności i poza sezonem, Wcześniej był dostępny za darmo w aplikacji Yahoo Sports.
NFL+ to pierwszy raz, kiedy NFL uruchomiło własną usługę transmisji strumieniowej, dając lidze nową futurystyczną platformę do prezentacji potencjalnie ekskluzywnych gier.. Zarówno Major League Baseball, jak i National Basketball Association już sprzedają subskrypcje swoich usług przesyłania strumieniowego, które obejmują gry poza rynkiem.
Hans Schroeder, wiceprezes wykonawczy i dyrektor operacyjny NFL Media, powiedział, że NFL+ nie będzie początkowo zawierał regularnych gier wyłącznie dla sezonu, ale ostatecznie może to zależeć od tego, jak zmienią się nawyki oglądania w nadchodzących latach. liga ma Blokowanie lokalnych praw do transmisji przez następne siedem do 11 lat.
„To kolejna opcja, którą rozważymy przy wszystkich naszych innych opcjach” – powiedział Schroeder. „Jesteśmy naprawdę podekscytowani tym, dokąd może zmierzać NFL+. Gdy media i dystrybucja sportowa będą nadal się zmieniać i ewoluować, pojawia się wiele różnych czynników”.
NFL Jest w trakcie odnawiania swojego pakietu Sunday Ticket i jesienią wybierze partnera do przesyłania strumieniowego, być może Apple lub Amazon. Ten pakiet kosztuje około 300 USD miesięcznie i zapewnia dostęp do wszystkich gier poza rynkiem w niedziele. DirecTV posiada prawa do Sunday Ticket od 1994 roku, ale nie ubiega się o prawa po wygaśnięciu obecnej umowy w tym sezonie. Schroeder powiedział w wywiadzie, że długość nowej niedzielnej umowy nie została jeszcze ustalona, ale liga chce dać nowemu partnerowi „właściwą drogę do sukcesu”.
NFL + dodane korzyści
Oprócz gier obejmie on pokazy NFL + NFL Network na żądanie oraz zarchiwizowane programy NFL Films.
Za 9,99 USD miesięcznie lub 79,99 USD rocznie NFL sprzedaje również NFL + Premium. Ta subskrypcja obejmuje pełne i obszerne powtórki z gry oraz dostęp do filmu „Wszystko-22”, pełnego obrazu gry, z którego trenerzy korzystają, aby zobaczyć, jak poruszają się wszyscy 22 gracze w danej grze.
„Nie możemy się doczekać dalszego rozwoju NFL+ i pogłębienia naszych relacji z fanami w każdym wieku i w każdym wieku, dając im dostęp do ogromnej ilości treści NFL, w tym najcenniejszych treści w branży medialnej: meczów NFL na żywo” – Komisarz NFL Roger powiedział Goodell w oświadczeniu.
OBEJRZYJ: Myślę, że prawa medialne NFL przejdą na usługę transmisji strumieniowej, mówi NFL Goodell
Ujawnienie: NBC Sports, który współpracuje z macierzystym NBCUniversal z CNBC, transmituje mecze NFL.
More Stories
Mecze, które trzeba zobaczyć w pierwszym tygodniu rozgrywek College Football Playoff
Caitlin Clark ustanawia nową historię WNBA, pokonując Connecticut Sun w Indiana Fever
Saga kontraktowa Brandona Aiyuka z 49ers osiąga punkt zwrotny w obliczu wstrzymania kontraktu – NBC Sports Bay Area i Kalifornia