25 czerwca, 2022

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

NBCUniversal konkuruje z Google, aby pomóc Netflixowi w opracowaniu kategorii z reklamami

NBCUniversal konkuruje z Google, aby pomóc Netflixowi w opracowaniu kategorii z reklamami

Netflix, który ma nadzieję zwiększyć przychody poprzez sprzedaż reklam wokół swoich programów, jest wciąż na wczesnym etapie opracowywania strategii i w ostatnich tygodniach zbadał szereg powiązań.

Osoby zaznajomione z tą sprawą powiedziały, że partnerstwo z NBCUniversal będzie prawdopodobnie wyłączne. Ludzie mówili, że jednostka reklamy wideo firmy Comcast, FreeWheel, dostarczy technologię ułatwiającą wyświetlanie reklam, podczas gdy zespół sprzedaży reklam NBCUniversal pomoże sprzedawać reklamy w Stanach Zjednoczonych i Europie.

Powiedzieli, że partnerstwo z NBCUniversal będzie prawdopodobnie wiązało się z podziałem przychodów, a jednym z problemów może być to, czy Netflix zagwarantuje określoną kwotę przychodów. Linda Yacarino, szefowa działu globalnej reklamy i współpracy w NBCUniversal, byłaby głównym graczem w takim partnerstwie.

Osoby bliskie dyskusji powiedziały, że Google wprowadza własną technologię wyświetlania reklam i obsługę wideo za pośrednictwem YouTube i pakietu kanałów online, YouTube TV. Powiedzieli, że Google ma już relacje biznesowe z Netflix, który jest klientem jego narzędzi do kupowania reklam. Prawdopodobne jest, że Google również będzie się starał o zawarcie umowy na wyłączność.

„Wciąż jesteśmy na początku decydowania o tym, jak uruchomić tanią, obsługiwaną przez reklamy opcję i nie podjęto żadnych decyzji” – powiedział przedstawiciel Netflix.

Rocco firma

ROKU 2,85%

Osoby zaznajomione z tą sprawą powiedziały, że prowadził również wczesne rozmowy z Netflix na temat partnerstw reklamowych. Informacja Wcześniej wspomniane Że Netflix rozmawiał z Comcast i Roku o pomocy w infrastrukturze technicznej lub sprzedaży reklam.

W kwietniu, kiedy Netflix poinformował o pierwszej od ponad dekady kwartalnej utracie abonentów, podała firma Będzie dążyć do umieszczania reklam na swoich usługachcoś, czemu współdyrektor generalny Reed Hastings od dawna się opierał.

Zmiana strategii była znakiem, że konkurencja ze strony konkurencyjnych serwisów streamingowych i koniec napędzanego pandemią zrywu wzrostu obciążają Netflix i zmuszają go do ponownego przemyślenia swojego podejścia. Warstwa z reklamami będzie przystępna cenowo i może pomóc w zwiększeniu przychodów i subskrypcji.

READ  S&P 500 wzrósł trzeci dzień z rzędu, gdy Tesla awansowała

Nawiązywanie partnerstw z dużymi konkurentami, takimi jak Google czy NBCUniversal, oraz outsourcing infrastruktury technicznej i sprzedaży reklam może pomóc Netflix w szybszym wprowadzaniu na rynek wersji z reklamami. Kilku kierowników z branży reklamowej oszacowało, że Netflixowi zajmie co najmniej rok rozpowszechnienie reklam w serwisie na całym świecie, choć inni twierdzili, że Netflix może zacząć testować reklamy na niektórych rynkach znacznie wcześniej.

Każdy z głównych konkurentów Netflix ma doświadczenie we wspieraniu wysiłków innych firm w zakresie sprzedaży reklam. NBCUniversal jest wyłącznym dystrybutorem reklam Apple News i Apple Stocks w USA od 2017 r., a ostatnio powiedział, że rozszerzył swoje relacje o Wielką Brytanię.NBCUniversal zapewni Netflixowi otwarty dostęp do swoich partnerów w zakresie technologii reklamowych. . On to powiedział.

Google zaczyna pomagać

Walta Disneya firma

który był klientem FreeWheel, wyświetlał reklamy na wideo, smartfonach i komputerach stacjonarnych pod koniec 2018 roku.

Osoby zaznajomione z tą sprawą powiedziały, że Netflix bada również potencjalne relacje z firmami zajmującymi się technologiami reklamowymi, które mogą zwiększyć popyt ze strony reklamodawców na automatyczne umieszczanie w usłudze przesyłania strumieniowego.

Biuro Handlowe

TTD -3,31%

To jedna z firm zajmujących się technologiami reklamowymi, która rozmawiała o partnerstwie z Netflix w tym obszarze. Osoba zaznajomiona z sytuacją powiedziała, że ​​DoubleVerify, firma, która pomaga reklamodawcom mierzyć skuteczność kampanii, również rozmawiała z Netflix.

Dyrektorzy branży reklamowej, którzy rozmawiali z Netflix, twierdzą, że firma nie przedstawiła szczegółów swoich planów, takich jak liczba reklam, które firma będzie wyświetlać na godzinę programu oraz czy firma ma na celu oferowanie ukierunkowanych, spersonalizowanych reklam, czy też koncentruje się przede wszystkim na możliwościach reklamodawców, aby dotrzeć do bazy użytkowników 222 milionów subskrybentów.

Liczba subskrybentów Netflix spadła po raz pierwszy od prawie dekady, co spowodowało, że jego akcje odnotowały najgorszy jednodniowy spadek procentowy od 2004 roku. Joe Flint z WSJ przedstawia nam trzy strategie, które firma może próbować dalej rozwijać, i ich znaczenie. inne banery. Poprawka: Wcześniejsza wersja tego podpisu stwierdzała, że ​​akcje Netflix spadły do ​​najniższego poziomu od 2004 roku.

Napisz do Sarah Cross: [email protected], Patience Haggin: cierpliwość[email protected] i Lillian Rizzo: [email protected]

Copyright © 2022 Dow Jones & Company, Inc. wszystkie prawa są zachowane. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8