Południowokoreańska marka produktów do pielęgnacji włosów Modamoda nawiązała współpracę z polską MBF Group SA w zakresie dystrybucji, zaznaczając tym samym swoje wejście w rozwijającą się europejską branżę kosmetyczną.
Produkty Modamoda wykorzystują właściwości przeciwutleniające polifenoli, które w owocach brązowieją, aby naturalnie zabarwić włosy podczas mycia szamponem.
Współpraca odgrywa ważną rolę w kwitnącej polskiej gospodarce i stanowi bramę do rynku europejskiego, odzwierciedlając trend południowokoreańskich firm poszukujących partnerów w Polsce dla swoich europejskich przedsięwzięć.
Grupa MBF posiada kwalifikacje do współpracy z organizacjami takimi jak NATO i Rząd Federalny Stanów Zjednoczonych, z dużym doświadczeniem w zakresie dostaw w różnych sektorach europejskich, od wyrobów medycznych po towary konsumpcyjne.
Wynajdując pierwszą na świecie formułę naturalnego szamponu brązującego z wykorzystaniem polifenoli, ModaModa jest liderem na rynku szamponów przyciemniających włosy w Korei Południowej.
W skali globalnej jest siłą K-beauty, zaznaczając swoją obecność w USA, Chinach, Tajwanie, Singapurze, Azji Południowo-Wschodniej i Japonii w ciągu dwóch lat od premiery. Również w tym roku ModaModa przygotowała grunt pod wejście na rynek europejski, co zostało podkreślone umową handlową z Brazylią.
„Po wejściu na pięć rynków międzynarodowych nasze wysiłki w Chinach i Japonii znacząco się wyróżniają” – zauważył Bae Hyung-Jin, dyrektor generalny ModaModa. „Naszą wizją jest penetracja rynków Ameryki Środkowej i Południowej, Europy i ewolucja w prawdziwie globalną markę lifestylową.”
Napisz do Ji-Yoon Yang pod adresem [email protected]
„Przyjazny praktyk podróży. Miłośnik jedzenia. Bezkompromisowy rozwiązywacz problemów. Komunikator”.
More Stories
Polski premier Donald Tusk radzi patronom Nord Stream, aby „zachowali spokój”
Polskie akcje wzrosły w końcówce handlu; WIG30 zyskał 0,89% według Investing.com
Polskie akcje tracą w końcówce handlu; WIG30 spadł o 0,58% według Investing.com