23 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Microsoft ujawnia, w jaki sposób umieszcza reklamy w chatbocie Bing opartym na sztucznej inteligencji

Microsoft ujawnia, w jaki sposób umieszcza reklamy w chatbocie Bing opartym na sztucznej inteligencji

Użytkownicy zgłosili się w ciągu ostatnich kilku dni Oglądaj reklamy W środowisku chatbota Bing. W oparciu o ograniczone przykłady, które widzieliśmy, chatbot GPT-4 osadza odpowiednie linki reklamowe w odpowiedziach na rzeczywiste pytania użytkowników. Wygląda na to, że reklamy nie wyświetlają się jeszcze większości ludzi (w tym nam), ale prawdopodobnie wkrótce będą pojawiać się częściej iw większej liczbie miejsc. W nowym poście dot Blog BingaYousef Mahdi, wiceprezes Microsoftu ds. wyszukiwania i urządzeń, przyznał, że firma bada obecnie możliwość umieszczania reklam w czacie Bing, zauważając, że próbki, które widzieliśmy do tej pory, są częścią jej doświadczenia. Ujawnił również, w jaki sposób firma zamierza włączyć więcej reklam do nowego interfejsu Bing.

Jak dotąd reklamy wyświetlane użytkownikom mają formę powiązanego cytatu wraz z dodatkowymi linkami w sekcji „Więcej informacji” poniżej odpowiedzi Bing na ich zapytanie. W przyszłości Microsoft może rozpocząć eksperyment, w którym najechanie kursorem na link od reklamodawcy spowoduje wyświetlenie większej liczby linków z jego witryny w nadziei na zwiększenie ruchu do niej. Firma bada również pomysł dodawania bogatych podpisów od wydawców niestandardowego kanału informacyjnego Start obok odpowiedzi chatbota AI.

Fakt, że Microsoft zarabia na chatbocie Bing, jest oczekiwanym rozwojem. Od początku pytanie nigdy nie brzmiało: „Czy firma to zrobi?” Ale „Jak firma to zrobi?” I teraz mamy pojęcie o początkowych planach technologicznego giganta. Jak powiedział Mehdi w swoim poście, Bing zgromadził ponad 100 milionów aktywnych użytkowników dziennie po pojawieniu się chatbota. Ponieważ jedna trzecia tych użytkowników jest nowicjuszem w Bing, oferują reklamodawcom nowe możliwości, a Microsoft wyraźnie zamierza uderzyć żelazo póki gorące.

READ  Google Near Sharing zyskuje duże uaktualnienie