Metroid Prime 4: Beyond ukaże się dopiero w przyszłym roku, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tej wyczekiwanej premiery, czytaj dalej…
Zaledwie kilka tygodni po premierze główny artysta zajmujący się projektowaniem interfejsu użytkownika w Retro Studios, John Wofford, podzielił się spostrzeżeniami na temat swojego zaangażowania w rozwój 4. edycji oraz swojej pracy nad maską Samusa oraz wyświetlaczem przeziernym (HUD), który można zobaczyć w gra:
„Metroid Prime 4 to świetny projekt, a moją ulubioną częścią było projektowanie, tworzenie i animowanie interfejsu użytkownika Samusa. Wiele się nauczyłem podczas MPR i mam nadzieję, że to widać… Myślę, że zwiastun również dobrze radzi sobie z pokazaniem że HUD nie musi kosztować. „Ten sam problem, gdy próbuję konkurować z niesamowitym otoczeniem, postaciami, oświetleniem, animacjami, efektami wizualnymi… Nieustannie jestem pod wrażeniem talentu tego zespołu”.
na nim strona ArtStationWofford omawia bardziej szczegółowo, wspominając, że „HUD był prawdziwym dziełem miłości”:
„Odsłaniający zwiastun Metroid Prime 4: Beyond. HUD to naprawdę ciężka praca i bardzo się cieszę, że w końcu mogę się nim podzielić… świetne spojrzenie na HUD w walce. Celem było stworzenie nowoczesnej aktualizacji maska, która honoruje dziedzictwo Metroid Prime.”
Pokazuje także animacje usuwania, przejścia, szczegóły interfejsu użytkownika na masce Samus, a nawet wyświetlanie jej kuli przemiany. Jeśli przyjrzysz się uważnie niektórym ujęciom w zwiastunie, w jednej scenie zobaczysz także pracę Wofforda nad interfejsem użytkownika wyświetlanym na ekranach komputerów (patrz poniżej).
John Wofford był także artystą interfejsu użytkownika przy Metroid Prime Remastered, który ukaże się na Nintendo Switch w 2023 roku.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS