24 maja, 2022

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Media Kevina Harta sprzedają 100 milionów dolarów w private equity

Media Kevina Harta sprzedają 100 milionów dolarów w private equity

Kevin Hart słyszał podejrzaną historię o branży streamingowej, która wstrząsnęła Hollywoodem, odkąd Netflix poinformował w zeszłym tygodniu, że stracił subskrybentów w ostatnich miesiącach.

Ale pan Hart, płodny aktor i komik, nie kupił tego.

„Jest tak wiele różnych podmiotów, jest tak wiele różnych platform, jest tak wiele różnych miejsc, w których świat treści po prostu nie może zniknąć” – powiedział Hart w wywiadzie dla Belfastu w Irlandii Północnej, gdzie kręci film dla Netflix. „Jeśli już, to teraz został wzmocniony”.

Pan Hart ma ogromnego zwolennika, który popiera jego tezę. We wtorek firma medialna Harta, Heartbeat, poinformowała, że ​​zebrała 100 milionów dolarów od Abry Partners, bostońskiej firmy private equity. Ludzie zaznajomieni z transakcją powiedzieli, że Ibri kupuje 15 procent udziałów w Heartbeat, wyceniając firmę na ponad 650 milionów dolarów.

Transakcja czyni pana Harta najnowszym biznesmenem z branży rozrywkowej, który korzysta z funduszy private equity rozsianych po całym Hollywood. W ubiegłym roku Reese Witherspoon, LeBron James i Will Smith sprzedali udziały w swoich firmach medialnych firmom, które chcą zarabiać na rosnącym popycie na treści.

Oceny wzrosły, częściowo dzięki zainteresowaniu firm. Witam Sunshine, firma założona przez panią Witherspoon, Został wyceniony na prawie 1 miliard dolarów W umowie z Candle Media, nową spółką wspieraną przez firmę private equity Blackstone. Moonbug Entertainment, właściciel popularnego programu dla dzieci „CoComelon”, oszacowano na prawie 3 miliardy dolarów w ramach umowy z Candle Media.

Analityk branżowy, Michael Nathanson, powiedział, że umowy produkcyjne z wybitnymi wykonawcami staną się coraz bardziej popularne, ponieważ firmy zajmujące się transmisją strumieniową koncentrują się na rentowności. Powiedział, że firmy medialne chcą programów i filmów, które mają największą szansę na zdobycie nowych subskrybentów, a rozpoznawalność nazw jest na to niezawodnym sposobem.

READ  3 znaki zodiaku chcą zakochać się w przygodzie podczas zachodu słońca. Zobaczysz księżyc od 11 kwietnia 2022 r

„Jedynym sposobem na pokonanie bałaganu jest jakość lub uznane marki” – powiedział Nathanson.

Hartbeat to nowa firma skupiająca się na treściach komediowych i kulturalnych, powstała z połączenia dwóch firm powiązanych z panem Hartem: Laugh Out Loud, firmy zajmującej się komedią cyfrową, zbudowaną w 2016 r. jako usługa przesyłania strumieniowego subskrypcji przez studio filmowe Lionsgate i Mr. Hart i Heartbeat Productions, firma produkcyjna pana Harta.

Pan Hart, który kontroluje Heartbeat, rezygnuje ze stanowiska dyrektora generalnego, ale pozostanie jego prezesem. Jego następcą zostanie Ty Randolph, który był dyrektorem operacyjnym zarówno Laugh Out Loud, jak i Hartbeat Productions. Długoletni partner biznesowy Hart, Jeff Clanagan, będzie dyrektorem dystrybucji firmy, a Brian Smiley, prezes Hartbeat Productions ds. filmu i telewizji, będzie dyrektorem ds. treści w Hartbeat.

Usługa przesyłania strumieniowego Peacock NBCUniversal, która ma umowę, która daje mu pierwszą możliwość zakupu programów telewizyjnych wyprodukowanych przez Hartbeat, nadal będzie mniejszościowym inwestorem w połączonej firmie. Kierownicy Heartbeat będą również posiadać akcje.

Abry Partners nie odpowiedział na prośbę o komentarz.

Pani Randolph powiedziała, że ​​Hartbeat Productions i Laugh Out Loud były dochodowe przed fuzją, ale odmówiła podania szczegółów. Ponad 50 procent przychodów Hartbeat będzie pochodziło z jego ramienia studyjnego, które ma umowy na produkcję programów dla takich graczy jak Peacock i Netflix. (Poprzednie produkcje obejmowały „Olympic Highlights” – pokaz Letnich Igrzysk w czasie rzeczywistym oraz „Parenthood” – film Netflix, w którym pan Hart występuje jako rozpaczający ojciec). takie jak licencjonowanie treści i doradztwo w zakresie marek dla firm, w tym Procter & Gamble, Lyft i Sam’s Club.

Dyskusje o połączeniu rozpoczęły się na poważnie podczas lipcowego rekolekcji w Los Cabos w Meksyku, gdzie po miesiącach zdalnej pracy podczas pandemii Covid-19 zidentyfikowano około 60 pracowników obu firm. W apartamencie hotelowym w pobliżu plaży kierownictwo utworzyło strukturę dla połączonej firmy, która obejmowała zmianę kierownictwa.

READ  Blake Shelton, John Legend, Gwen Stefani powracają jako trenerzy w 22. sezonie „The Voice”; Kelly Clarkson wróciła w powietrze

Pan Hart przewidział, że konkurencja między usługami przesyłania strumieniowego doprowadzi do rynku, na którym wielu dużych graczy będzie rywalizować o subskrybentów, z których każdy oferuje treści premium. Dokonał porównania z branżą odzieży sportowej, w której firmy o ugruntowanej pozycji, takie jak Nike, wciąż się rozwijają. Powiedział, że dopóki Heartbeat będzie dobrze grało, będzie kontynuował.

„Nigdy nie będzie czasu, kiedy ludzie nie będą chcieli się śmiać i nie będą musieli opuszczać ramion i bawić się” – powiedział pan Hart.