7 lutego, 2023

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Maya Rudolph zastąpi M&Msy w reklamach po gwałtownym sprzeciwie

M&M’s, wszechobecna marka cukierków należąca do Marsa Wrigleya, ogłosiła w poniedziałek, że zajmie to „nieokreśloną pauzę” ze strony jej „rzeczników”, uznając, że postacie z kreskówek z rękami, nogami i minimalnymi rysami twarzy są po prostu zbyt dzielące dla Ameryki.

Postacie, które od dziesięcioleci pojawiają się w reklamach firmy, nie miały wpływu na aborcję ani przechowywane poufne dokumenty. Ale postacie z prawicy, w tym Tucker Carlson z Fox News, skrytykowały cukierki jako „Woke M&M’s” z powodu serii kosmetycznych poprawek w ostatnich latach.

Oto jak zaszliśmy tak daleko, w stopniu, który można wyjaśnić.

w oświadczenie w poniedziałekMars Wrigley zaczął od słów znanych każdemu, kto ma rozmawiać o zerwaniu: „Ameryko, porozmawiajmy”.

„W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy pewne zmiany w naszych ukochanych głośnikach” – powiedziała firma. – Nie byliśmy pewni, czy ktoś to zauważy.

Większość ludzi nie.

„Z pewnością nie sądzimy, że złamie internet” – powiedziała firma. Mało kto myślał, że tak.

„Ale teraz to rozumiemy – nawet batonik może polaryzować” – kontynuowała firma, z pewnością myląc wiele osób, które nie mają pojęcia, co może oznaczać to zdanie. Wrócimy do tego.

Firma stwierdziła, że ​​polaryzacja jest „ostatnią rzeczą, jakiej chce M&M, ponieważ wszyscy łączymy ludzi”. „Dlatego zdecydowaliśmy się na nieokreśloną przerwę od naszych rzeczników”.

Zaproponowała jasne rozwiązanie: „W ich miejsce z dumą przedstawiamy rzecznika, z którym Ameryka może się zgodzić: ukochaną Maja Rudolf, aktorka i zespół „Saturday Night Live”, którzy do tej pory nie odgrywali głównej roli w żadnej wojnie kulturowej. „Jesteśmy przekonani, że pani Rudolph będzie mistrzynią mocy zabawy, aby stworzyć świat, do którego każdy czuje, że należy” — powiedziała firma.

Decyzja o zatrudnieniu pani Rudolph jako „głównej rozrywki i rzecznika M&Ms” była „w przygotowaniu od jakiegoś czasu”, powiedziała w oświadczeniu dyrektor ds. marketingu Mars Wrigley North America, Gabrielle Wesley. Firma powiedziała, że ​​pani Rudolph pojawi się w kampanii reklamowej, która zadebiutuje podczas transmisji Super Bowl LVII 12 lutego.

READ  Cecily Strong Living w Saturday Night Live (SNL) - The Hollywood Reporter

„Oryginalna gama kolorowych rzeczników M&M dąży obecnie do osobistego sentymentu” – powiedziała Wesley.

Okazuje się, że numery M&M’s muszą pokazywać odpowiedni poziom seksapilu w ich butach, a Ameryka jest podzielona co do tego, jak bardzo jest to seksowne.

w styczniu 2022 rM&M’s dał odpocząć obolałym stopom kobiet mówiących, zamieniając ich zielone szpilki M&M na płaskie buty i zamieniając brązowe szpilki M&M na mniejsze, wygodniejsze obcasy.

Ta decyzja była dla niektórych niesprawiedliwością.

„M&M nie będzie usatysfakcjonowany, dopóki każda postać z kreskówek nie będzie głęboko nieatrakcyjna i całkowicie androgyniczna” — powiedział Carlson w swojej prezentacji. „Do momentu, w którym nie chcesz się napić z żadnym z nich. O to chodzi. Kiedy jesteś całkowicie zamknięty, oddaliśmy sprawiedliwość. Wygrali. „

Nowy wygląd cukierka nie był szczególnie interesujący dla pana Carlsona — klip spotkał się z kpiną ze strony jego przeciwników politycznych i większości ludzi nie przypadł do gustu. Ale w tym miesiącu pan Carlson ogłosił, że „przebudzenie M&M powraca” po tym, jak Mars Wrigley wprowadził do menu nowy fioletowy M&M, a pozostałe otrzymały nowy wygląd.

„Zielone M&M’sy odzyskały swoje buty, ale teraz wydają się być lesbijkami, a jest też pulchny fioletowy M&M plus size” – powiedział. „Więc omówimy to, oczywiście. Ponieważ tym się zajmujemy.”

Konto M&M na Twitterze wykazywało niewielką chęć angażowania się w kontrowersje, w ostatnich miesiącach tweetowało prawie wyłącznie po to, by życzyć ludziom wesołych świąt. Na początku stycznia, kiedy zaprezentowano fioletowe M&M, marka powiedziała, że ​​„świętuje kobiety w całym kraju, które podnoszą status quo”.