Zestaw słuchawkowy Magic Leap 2 zostanie wprowadzony na rynek 30 września w cenie początkowej 3299 USD. Mixed Reality Device to mniejszy i lżejszy następca 2018 Magiczna UstaWśród innych ulepszeń ma większe pole widzenia – ale także, zgodnie z oczekiwaniami, wyższą cenę.
Magic Leap rozprowadził już Magic Leap 2 do ograniczonej grupy partnerów, w tym Firma neurotechnologiczna SyncThink A Inne firmy medyczne. We wrześniu będzie dostępny do ogólnego zakupu na kilku rynkach, w tym w Stanach Zjednoczonych (gdzie sprzedawany za pośrednictwem partnera detalicznego Insight), Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Arabii Saudyjskiej. Starty w Japonii i Singapurze planowane są na koniec 2022 roku.
Zestaw słuchawkowy jest dostępny w trzech pakietach, które różnią się głównie w zależności od obsługi oprogramowania i przeznaczenia. Pakiet „Baza” o wartości 3 299 USD obejmuje zestaw słuchawkowy i ograniczoną gwarancję. Opcja „Developer Pro” o wartości 4099 USD dodaje narzędzia programistyczne i dostęp do wczesnych wersji oprogramowania, ale ogranicza się do rozwoju wewnętrznego, a nie pełnego wdrożenia komercyjnego. Pakiet „Enterprise” o wartości 4999 USD obejmuje kwartalne aktualizacje oprogramowania i narzędzi do zarządzania wdrażaniem zestawów słuchawkowych w całym przedsiębiorstwie.
Wszystkie pakiety są dostarczane z zestawem słuchawkowym Magic Leap 2, dyskiem komputerowym, który go zasila, oraz prostą konsolą w stylu pilota. To ten sam podstawowy format, co poprzednie słuchawki, które kosztowały w sprzedaży detalicznej 2295 USD, ale tak było szczuplejsze i lżejsze Od 316g do 260g. Ma rozszerzone 70-stopniowe pole widzenia, które wciąż jest ograniczone, ale jest znacznie mniej pudełkowe niż jego poprzednik. Wiele specyfikacji Magic Leap 2 było określone w styczniu – To była Magiczna warga O urządzeniu mówimy od 2019 roku – Ale teraz możesz go znaleźć Pełne specyfikacje sprzętowe na stronie produktu.
Magic Leap nadal utrzymuje, że zestaw słuchawkowy jest przeznaczony do użytku korporacyjnego, a nie konsumenckiego. Firma wyraziła chęć ponownego wejścia na rynek konsumencki w przyszłości, ale po stopniowej zmianie koncentracji w latach 2018-2020 nadal nic nie wskazuje na to, co się dzieje – co nie jest zaskakujące. Nawet najwięksi konsumenci, tacy jak Apple i Jesteś martwy późno O ujawnieniu dotychczasowych okularów na rynku masowym.

. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.

More Stories
Microsoft poprawia wydajność procesora Ryzen dzięki najnowszej aktualizacji systemu Windows 11
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni