grałem Cuda Tiny Tina specjalnie Rób przerwy Od elden pierścień. Ale oto jestem dzisiaj na lunchu, plądrując broń i zabijając w nowym programie Borderlands w Gearbox, i co znajdę? trudna ściana. Nie mogę przed nimi uciec!
elden pierścień To trafiło na pierwsze strony gazet (niespodzianka) dwa tygodnie temu, kiedy gracze odkryli „Super” ściana sztuczek jest teraz niesławna. W przeciwieństwie do większości fałszywych barier jednego uderzenia elden pierścionek, Ta brutalność wymaga 50 potężnych ciosów, zanim zniknie. Bardzo prawdopodobne, że jest to błąd, ale przypomina o tym, ile rzeczywisty Mock ściany są rozrzucone po rozległym Lands Between i wielu poprzednich grach z katalogu FromSoftware.
Cuda Tiny TinaZ drugiej strony nie jest to całkowicie ukryta gra. W rzeczywistości jest na twojej twarzy, tak jak się pojawia. Więc wyobraź sobie moje zdziwienie, kiedy przesunąłem kamerę po ścianie i zobaczyłem komunikat „wręcz”. Powiedziałem „proszę nie”. „Proszę, mój Boże, nie”. Przesunąłem ścianę i stopniowo odparowałem w bardzo FromSoft sposób, i wiedziałem wtedy i tam, że będę musiał znaleźć każdą z tych zdradzieckich barier – bo za tą konkretną ścianą była jedna Cuda„Lucky Dice. Te przedmioty kolekcjonerskie nie tylko odblokowują dodatkowe łupy po trafieniu, ale także na stałe zwiększają szansę na znalezienie wysokiej jakości przedmiotów. Warto ich szukać!”
Na powyższym filmie możesz zobaczyć, jak mój idiota przeszukuje zamknięty obszar pod katedrą przez 55 sekund, zanim odkryję zdradę Gearboxa. Ten eteryczny dźwięk unoszący się na dole schodów jest charakterystycznym znakiem bliskiej śmierci Szczęściarze, więc naturalnie szoruję cały obszar.
Najwyraźniej takich nieszczerych wad jest sporo Cuda. I chociaż z pewnością nie są odniesieniem do elden pierścień (Byłby to miły dodatek w jedenastej godzinie części Gearbox), prawdopodobnie naśmiewają się z jednej z uświęconych tradycją FromSoftware — sięgającej czasów takich jak śmierćA Wolfenstein 3Da najlepiej dopasowane, lochy i smoki. Ostatnie imadło głębokiego nurkowania Zbadali historię pozorowanych ścian i to, jak ich nazwa, jeśli nie ich współczesna funkcja, wywodzi się z godnej uwagi nieruchomości do odgrywania ról.
biorąc pod uwagę, że CudaCentralna narracja i próżność projektowania polega na tym, że rozwija się w kampanii na stole (jak wyobraża to sobie paranoik), iluzoryczne ściany mają sens w tej pomysłowej zabawie.
Nie przeszkadza mi to jednak zbytnio!
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS