21 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Kohl to bałagan na więcej niż jeden sposób

Kohl to bałagan na więcej niż jeden sposób

Sieć supermarketów przedstawiła w czwartek ponure perspektywy na 2022 r., mówiąc, że spodziewa się, że całoroczna sprzedaż spadnie o 5% do 6% w porównaniu z ubiegłym rokiem, i obwiniła wysoką inflację za powstrzymywanie kupujących – zwłaszcza konsumentów o średnich dochodach – przed wydawaniem większych pieniędzy. w swoich sklepach. Firma odnotowała również spadek sprzedaży i zysków za kwartał zakończony 30 lipca.

Akcje Kohla spadły w czwartek o ponad 7%.

Ale gospodarka nie jest jego jedynym problemem. Colesa, (KSS) Podobny do innych dużych sieci, w tym kierowanie (TGT) A Walmart (WMT)utknąłem z dużą ilością nadwyżka zapasów których nie można usunąć. Zapasy sieci w kwartale były o 48% wyższe niż w tym samym czasie roku ubiegłego.

„Zrewidowaliśmy nasze plany i wdrożyliśmy środki mające na celu zmniejszenie zapasów i zmniejszenie kosztów, aby sprostać niższym oczekiwaniom popytu” – powiedział w oświadczeniu dyrektor generalny Cole, Michael Gass.

Oczywiście niestabilny

Z ponad 1100 sklepami w USA i około 19 miliardami dolarów rocznej sprzedaży, Kohl’s jest największą siecią domów towarowych w Stanach Zjednoczonych. Ale firma sama starała się znaleźć drogę naprzód.

Kohl pływający, a potem wyciągnij pomysł Sprzedać się Grupie Franczyzowej (FRG), spółce holdingowej będącej właścicielem The Vitamin Shoppe i innych marek detalicznych.
Sprzedawca detaliczny próbuje różnych podejść, aby pozostać aktualnym, zwłaszcza dla młodszych konsumentów. A ostatnio nawiązała współpracę z popularną marką kosmetyczną Sephora, aby ją otworzyć Sklepy ogólnospożywcze Sephora ich lokalizacje. Kohl powiedział, że to posunięcie pomogło mu zdobyć milion nowych klientów od sierpnia ubiegłego roku, którzy są młodsi, bardziej zróżnicowani i robią zakupy częściej niż przeciętny konsument.

W zeszłym tygodniu sprzedawca ogłosił, że w ciągu dwóch godzin wprowadza opcję samodzielnego odbioru we wszystkich swoich sklepach internetowych.

Neil Saunders, analityk ds. handlu detalicznego i dyrektor zarządzający w GlobalData Retail, powiedział, że wszystkie te wysiłki, choć niezbędne dla Kohla, nie mogą w pełni zamaskować podstawowego problemu sieci.

READ  Kontrakty terminowe na akcje płaskie po trzecim z rzędu dniu przegranych dla S&P 500

„Naszym zdaniem głównym źródłem problemów Kohla są problemy wewnętrzne. Przede wszystkim firma straciła grunt pod względem marketingu i planowania asortymentu i wydaje się, że przyjmuje przypadkowe podejście do zakupów. Rezultatem jest plątanina zdemontowanych produktów w sklepach , pogłębiony przez bardzo poważne pogorszenie standardów zarządzania sklepami” – powiedział Saunders w czwartkowej notatce.

„Chodziło o to, że chociaż Coles był nieco mało inspirujący, w swojej prezentacji był zarówno zdyscyplinowany, jak i elegancki. W ciągu ostatniego roku wszystko wyszło przez okno” – powiedział Saunders. „W takim środowisku gospodarczym konsumenci szybko porzucą zakupy i sklepy z dużym wysiłkiem za bardzo niewielką nagrodę”.

Kathryn Miklucic z okolic Toronto powiedziała, że ​​od dziesięcioleci robi zakupy w sieci supermarketów i jest tak oddaną fanką Kohla, że ​​kiedy podróżuje do Stanów Zjednoczonych, zabiera ze sobą kartę Kohla i kupony rabatowe Kohla.

„Zazwyczaj wydaję w sklepie kilkaset dolarów na podróż” – powiedziała. „Jako transgraniczny klient lubię kupować inne ubrania niż w sklepach w Stanach. [Kohl’s] Sprzedaż jest niesamowita i do niedawna istniała ogromna różnorodność opcji odzieży, torebek, artykułów gospodarstwa domowego i sezonowych dekoracji”.

Ale jej ostatnia podróż, 13 sierpnia, do Kohla w Watertown w stanie Nowy Jork, była rozczarowaniem. Miklucic powiedziała, że ​​opuściła sklep „w ataku paniki bliskim chaosu i nieporządku”.

„Podczas tej wizyty wydałem 12,10 USD na wielorazową torbę na zakupy z logo Kohla i wypchanego zwierzaka z dochodami przeznaczonymi dla fundacji Kohl’s Cares Foundation” – powiedziała. „Powiedziałem nawet kasjerowi, że jestem tak zmęczony, że muszę wyjść i może spróbuję ponownie następnego dnia. Nie zrobiłem tego”.