16 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Hipermarket Lulu rusza z promocją „Smaki Polski”.

Hipermarket Lulu rusza z promocją „Smaki Polski”.

Ambasador RP w Katarze JE Janusz Janke (szósty z prawej), Dyrektor Międzynarodowy Grupy Lulu Dr. Mohamed Althaf (piąty z prawej) i inni urzędnicy obecni na ceremonii zaprzysiężenia.

Doha, Katar: Hipermarket Lulu uruchomił promocję „Smaki Polski”, wyjątkowe święto kulturalno-kulinarne, które potrwa do 1 marca we wszystkich swoich oddziałach w Katarze.

JE Janusz Janke, Ambasador RP w Katarze, przewodniczył ceremonii otwarcia placówki Lulu Pearl Qatar. W wydarzeniu uczestniczyli członkowie Ambasady RP w Katarze, przedstawiciele Polski oraz liczni goście.

Atrakcją promocji „Smak Polski” jest oferta szerokiej gamy produktów polskiej marki, co czyni ją niepowtarzalną okazją do zakupów dla miłośników polskiej kultury i kuchni. Wydarzenie obejmowało atrakcyjne wystawy prezentujące najlepsze polskie produkty, uzupełnione dekoracjami w tematyce polskiej, które wzmocniły świąteczną atmosferę i zapewniły naprawdę wciągające wrażenia.

Punktem kulminacyjnym promocji jest gotowanie na żywo i degustacja tradycyjnych dań kuchni polskiej w Restauracji Polka, pierwszej polskiej restauracji w Katarze. Klienci w pełni doświadczyli prawdziwego smaku Polski w Kiosku Restauracji Polka.

Przemawiając na ceremonii otwarcia Ambasador RP Janusz Janke podziękował Lulu Group za zorganizowanie promocji Taste of Poland mającej na celu promocję polskich produktów w Katarze. Promocja ta podkreśla współpracę Polski z Grupą Lulu.

Reklama prezentuje bogactwo polskiego sektora rolno-spożywczego. Polska znana jest z jakości produktów mlecznych i smaku. Lulu, dzięki umiejętności przyciągania kupujących i łatwego dotarcia do klienta, jest najlepszym miejscem do sprzedaży polskich produktów – powiedział polski ambasador.

Jahnke powiedział, że jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Katarze, dzięki której goście z Polski mogą poznać polską kuchnię. „W Taste of Poland kupujący mogą znaleźć szeroką gamę produktów, od owoców po nabiał” – powiedział.

Wyrażając nadzieję, że promocja otworzy nowe drzwi dla polskich produktów do Kataru i na Bliski Wschód, Janke powiedział, że Polsce zależy na dalszym wzmacnianiu swoich więzi z Lulu w regionie, aby znaleźć rynek zbytu dla produktów spożywczych. Katar jest ważnym rynkiem dla Polski i bramą do rynku regionalnego. Wykorzystując potencjał regionalnego rynku, mamy nadzieję przybliżyć regionowi obszary współpracy z Grupą Lulu i agencjami rządowymi oraz rozszerzyć ofertę na kolejne produkty” – powiedział, dodając, że takie inicjatywy byłyby korzystne dla rolników i przedsiębiorstw. Polska.

READ  AliExpress otwiera centrum logistyczne w Polsce

Dyrektor Lulu Group International Dr. Mohamed Altaf powiedział, że Lulu ma przyjemność oferować polskie produkty, a Taste of Poland to strategiczny krok w kierunku planów ekspansji Lulu w regionie Europy Środkowej. „Obecnie jesteśmy obecni w różnych krajach Europy. Jesteśmy pierwszą międzynarodową siecią handlową, która postawiła stopę w regionie Morza Bałtyckiego. Pomysł Lulu zakłada rozpoczęcie od Polski, która jest rozwijającym się ośrodkiem produkcji żywności. Kraj ten jest jasną gwiazdą pod względem produkcji” – powiedział, dodając, że będzie ich więcej. Lulu zapowiedział, że z biegiem lat będzie uzupełniać reklamy Taste of Poland.

Altaf powiedział, że promocja jest kontynuacją zeszłorocznej wizyty delegacji Lulu w Polsce i zapowiedzią przyszłych wysiłków.

Kolejnym krajem ekspansji Lulu jest Polska, a grupa planuje utworzenie centrów zaopatrzenia i eksportu. Współpracujemy z kilkoma krajami europejskimi, gdzie grupa tworzy jednostki zaopatrzenia i przetwórstwa żywności. Ma to zapewnić dostępność żywności, nieprzerwaną dystrybucję i stabilne ceny na rynku” – powiedział Altaf.

Powiedział, że Lulu pragnie umożliwiać lokalne inicjatywy produkcyjne i innowacyjne inicjatywy rolnikom w Katarze i na całym świecie.

„Lulu robi wszystko, co w jego mocy, aby zapewnić globalne bezpieczeństwo żywnościowe, jednocześnie rozwijając skrzydła w wielu regionach” – wyjaśnił. W reklamie zaprezentowano szeroką gamę produktów renomowanych polskich marek, w tym ekskluzywne produkty sprowadzone specjalnie na wydarzenie.