16 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Heli-One kontynuuje rozwój i możliwości w Polsce

Heli-One kontynuuje rozwój i możliwości w Polsce

Komunikat prasowy Heli-One | 7 września 2023 r

Szacowany czas czytania 4 minuty i 32 sekundy.

Globalny rozwój Heli-One trwa w Polsce.

Strategicznie zlokalizowany w polskiej Dolinie Lotniczej, będący dumnym członkiem Stowarzyszenia Dolina Lotnicza i blisko głównych operatorów z Europy Środkowej, Heli-One jest idealnie umiejscowiony dla operatorów w Afryce, Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie.

Wysoko wykwalifikowana kadra firmy licząca 150 pracowników w rzeszowskim zakładzie łączy głęboką wiedzę fachową z kreatywnymi umiejętnościami rozwiązywania problemów i jest dumna ze swojego kunsztu.

Heli-One to globalny dostawca usług konserwacji i wsparcia śmigłowców, w tym w pełni zintegrowanych usług „od końca do końca”, poprawiających gotowość i dostępność misji, unikalnych możliwości konserwacji płatowca; Naprawa i wymiana silników i podzespołów; wsparcie w trakcie eksploatacji; zarządzanie częściami i łańcuchem dostaw; W celu spełnienia indywidualnych wymagań klienta oferujemy CAMO (System Ciągłego Zarządzania Jakością Powietrza), cyfrowe prowadzenie dokumentacji technicznej i nie tylko.

Jako spółka zależna będąca w całości własnością CHC Helicopter, Heli-One współpracuje z podmiotami zajmującymi się operacjami lotniczymi i dzieleniem się wiedzą od ponad 75 lat, aby zapewnić doskonałą obsługę techniczną helikopterów swoim 350 klientom-operatorom. Do klientów tych należą natowska Agencja Wsparcia i Zakupów, Królewskie Holenderskie Siły Powietrzne, Ministerstwo Obrony Wielkiej Brytanii, niemiecka Policja Federalna, Fińska Straż Graniczna, Bell, Leonardo, Safran, Macquarie Rotorcraft, Milestone Aviation i CHC Helicopters.

Rzeszowski obiekt o powierzchni 65 000 stóp kwadratowych został zaprojektowany przy użyciu najnowszych zasad LEAN, aby zmaksymalizować wydajność przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów w zakresie konserwacji samolotów. Dzięki najnowocześniejszej technologii, od podnoszonych wylotów w podłodze po pneumatyczny system dozowania części, oferuje jedno z najbardziej zaawansowanych zakładów konserwacji helikopterów na świecie.

Heli-One Polska jest organizacją CAMO (częściowo CAMO), uznawaną przez Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego Unii Europejskiej (EASA), Urząd Lotnictwa Cywilnego Wielkiej Brytanii (CAA) oraz ULC Kajmanów.

READ  Tajemniczy „wir oceaniczny” u wybrzeży Polski ma zaskakujące wyjaśnienie

Firma wspiera tradycyjne wsparcie CAMO, wsparcie projektowe CAMO oraz digitalizację dokumentacji. Tradycyjne obejmują usługi CAM dla operatorów (AOC), certyfikat przeglądu zdatności do lotu (ARC) dla najemców i agencji rządowych w okresach przechowywania.

Heli-One zapewnia usługi CAMO dla rosnącego portfolio polskich śmigłowców, otrzymując niedawno certyfikat EASA part-CAMO (PL.CAMO.0035) dla Leonardo AW189; Airbus H135, H175 i AS332L/L1; i Bell412EP.

To rozszerzenie usług CAMO wzmacnia zaangażowanie Heli-One w tworzenie wartości dodanej dla klientów i świadczenie najwyższej jakości usług konserwacyjnych, w tym krótszych czasów realizacji i jakości napędu zapewnianej przez aplikacje dla władz zewnętrznych.

Te usługi CAMO świadczone są małym i dużym operatorom, leasingodawcom i agencjom rządowym w celu zwiększenia wydajności floty, optymalizacji kosztów operacyjnych i spełnienia wszystkich obowiązujących wymagań zdatności do lotu. Opierając się na szwajcarskim systemie AS AMOS i GE Air Vault, zespół CAMO opracowuje dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania w zakresie zdatności do lotu, dostosowane do indywidualnych wymagań statku powietrznego.

Rozwój Heli-One został strategicznie zaprojektowany, aby dostosować się do środowiska szybkich zmian i coraz bardziej specyficznych możliwości modeli w celu obsługi szerokiej bazy klientów prywatnych firm, agencji rządowych i brokerów.

Działając w globalnej sieci zatrudniającej ponad 600 pracowników, posiadającej trzy placówki serwisowe w Polsce, Kanadzie i Norwegii, Heli-One posiada osiem biur obsługi klienta oraz centrum dystrybucyjne.

Dzięki rosnącym możliwościom, nowym rozwiązaniom dla klientów i rosnącej liczbie pracowników Heli-One w dalszym ciągu wzmacnia swoje zaangażowanie we współpracę z klientami i przewidywanie ich potrzeb.

Niniejsza informacja prasowa została przygotowana i rozpowszechniona przez firmę Heli-One.