- Wyszukiwarki takie jak Google Z nowego badania wynika, że stają się one coraz mniej korzystne.
- Bardziej prawdopodobne jest, że znajdą strony internetowe zoptymalizowane pod kątem SEO, na których zarabiają linki partnerskie.
- Według badania tego typu strony „wykazują oznaki niskiej jakości tekstu”.
To wydaje się być prawdą: wyszukiwarki takie jak Google są coraz gorsze.
Z nowego raportu wynika, że obecnie wyniki wyszukiwarek są pełne spamu papier Od zespołu badaczy z Niemiec. Utrudnia to ludziom dostęp do przydatnych informacji w Internecie – co jest podstawową funkcją Internetu.
Naukowcy szukali Recenzje produktu Który „zapewnia testy i rekomendacje dotyczące zakupów”. Spędzili rok analizując prawie 7400 tych zapytań w trzech wyszukiwarkach: Google, Bing i DuckDuckGo.
Ich głównym ustaleniem było to, że wyszukiwarki mają „poważne problemy” z Linki partnerskie – Płatne linki, które kierują klienta do sprzedawcy. Chociaż liczba recenzji produktów online zawierających linki partnerskie nie jest duża, badacze stwierdzili, że recenzje te są nadreprezentowane w wynikach wyszukiwania.
Naukowcy stwierdzili, że problem z linkami afiliacyjnymi sprowadza się do „zaufania”.
„Ponieważ użytkownicy często ufają już swoim wyszukiwarkom, partner dziedziczy to zaufanie jako produkt uboczny wysokiej pozycji w rankingu” – napisali autorzy. Ale to powoduje również napięcie między podmiotami stowarzyszonymi, dostawcami wyszukiwania i użytkownikami, ponieważ jest bardziej prawdopodobne, że podmioty stowarzyszone projektują dla nich strony internetowe. Popraw swoje rankingi Zamiast inwestować w wysokiej jakości recenzje produktów.
Chociaż strony internetowe zawierające więcej linków partnerskich i lepiej zoptymalizowane z większym prawdopodobieństwem pojawiają się w wynikach wyszukiwania, średnio „wykazują również oznaki gorszej jakości tekstu” – stwierdzili naukowcy.
I jako Treści generowane przez sztuczną inteligencję Naukowcy twierdzą, że w miarę ciągłego zalewania Internetu wyniki wyszukiwarek prawdopodobnie się pogorszą.
Rzecznik Google powiedział Business Insiderowi w e-mailu, że badanie „wąsko skupiało się na treści recenzji produktów”, więc nie odzwierciedla „ogólnej jakości” wyszukiwarki Google.
„Wprowadziliśmy konkretne ulepszenia, aby rozwiązać te problemy – a to samo badanie sugeruje, że Google poprawił się w ciągu ostatniego roku i działa lepiej niż inne wyszukiwarki”.
Naukowcy biorący udział w badaniu stwierdzili, że ich zdaniem kwestia ta „zasługuje na więcej uwagi”, ale w tej chwili nie widzą jasnego rozwiązania.
„Sam marketing afiliacyjny jest częściowo odpowiedzialny za to, jak obecnie wyglądają treści online” – mówi Jannik Pevendorf, asystent naukowy na Uniwersytecie w Lipsku i współautor tej publikacji. Powiedzieć Nagrywać. „Całkowite zakazanie prawdopodobnie nie jest rozwiązaniem”, ponieważ wiele legalnych witryn internetowych opiera się na marketingu afiliacyjnym i optymalizacji wyszukiwarek (SEO) jako na ważnym źródle przychodów, powiedział Pevendorf placówce.
„Ostatecznie może to być nadal zabawa w kotka i myszkę” – powiedział Pevendorf.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS