9 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Google jest w coraz gorszej sytuacji, ponieważ przegrywa walkę ze spamem w wyszukiwarkach

Google jest w coraz gorszej sytuacji, ponieważ przegrywa walkę ze spamem w wyszukiwarkach

Wyszukiwarka Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Naukowcy twierdzą jednak, że nie jest tak dobrze, jak kiedyś.
Beata Zorzel/NurPhoto za pośrednictwem Getty Images

  • Wyszukiwarki takie jak Google Z nowego badania wynika, że ​​stają się one coraz mniej korzystne.
  • Bardziej prawdopodobne jest, że znajdą strony internetowe zoptymalizowane pod kątem SEO, na których zarabiają linki partnerskie.
  • Według badania tego typu strony „wykazują oznaki niskiej jakości tekstu”.

To wydaje się być prawdą: wyszukiwarki takie jak Google są coraz gorsze.

Z nowego raportu wynika, że ​​obecnie wyniki wyszukiwarek są pełne spamu papier Od zespołu badaczy z Niemiec. Utrudnia to ludziom dostęp do przydatnych informacji w Internecie – co jest podstawową funkcją Internetu.

Naukowcy szukali Recenzje produktu Który „zapewnia testy i rekomendacje dotyczące zakupów”. Spędzili rok analizując prawie 7400 tych zapytań w trzech wyszukiwarkach: Google, Bing i DuckDuckGo.

Ich głównym ustaleniem było to, że wyszukiwarki mają „poważne problemy” z Linki partnerskie – Płatne linki, które kierują klienta do sprzedawcy. Chociaż liczba recenzji produktów online zawierających linki partnerskie nie jest duża, badacze stwierdzili, że recenzje te są nadreprezentowane w wynikach wyszukiwania.

Naukowcy stwierdzili, że problem z linkami afiliacyjnymi sprowadza się do „zaufania”.

„Ponieważ użytkownicy często ufają już swoim wyszukiwarkom, partner dziedziczy to zaufanie jako produkt uboczny wysokiej pozycji w rankingu” – napisali autorzy. Ale to powoduje również napięcie między podmiotami stowarzyszonymi, dostawcami wyszukiwania i użytkownikami, ponieważ jest bardziej prawdopodobne, że podmioty stowarzyszone projektują dla nich strony internetowe. Popraw swoje rankingi Zamiast inwestować w wysokiej jakości recenzje produktów.

Chociaż strony internetowe zawierające więcej linków partnerskich i lepiej zoptymalizowane z większym prawdopodobieństwem pojawiają się w wynikach wyszukiwania, średnio „wykazują również oznaki gorszej jakości tekstu” – stwierdzili naukowcy.

READ  AMD stawia na Gamescom 2022, aby ogłosić Ryzen 7000 „Zen 4” i platformę AM5

I jako Treści generowane przez sztuczną inteligencję Naukowcy twierdzą, że w miarę ciągłego zalewania Internetu wyniki wyszukiwarek prawdopodobnie się pogorszą.

Rzecznik Google powiedział Business Insiderowi w e-mailu, że badanie „wąsko skupiało się na treści recenzji produktów”, więc nie odzwierciedla „ogólnej jakości” wyszukiwarki Google.

„Wprowadziliśmy konkretne ulepszenia, aby rozwiązać te problemy – a to samo badanie sugeruje, że Google poprawił się w ciągu ostatniego roku i działa lepiej niż inne wyszukiwarki”.

Naukowcy biorący udział w badaniu stwierdzili, że ich zdaniem kwestia ta „zasługuje na więcej uwagi”, ale w tej chwili nie widzą jasnego rozwiązania.

„Sam marketing afiliacyjny jest częściowo odpowiedzialny za to, jak obecnie wyglądają treści online” – mówi Jannik Pevendorf, asystent naukowy na Uniwersytecie w Lipsku i współautor tej publikacji. Powiedzieć Nagrywać. „Całkowite zakazanie prawdopodobnie nie jest rozwiązaniem”, ponieważ wiele legalnych witryn internetowych opiera się na marketingu afiliacyjnym i optymalizacji wyszukiwarek (SEO) jako na ważnym źródle przychodów, powiedział Pevendorf placówce.

„Ostatecznie może to być nadal zabawa w kotka i myszkę” – powiedział Pevendorf.