12 kwietnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Funkcja „Find My” na AirPods sieje spustoszenie wśród sprzedawców detalicznych i odnawiających

Funkcja „Find My” na AirPods sieje spustoszenie wśród sprzedawców detalicznych i odnawiających

Wysiłki Apple zmierzające do zintegrowania AirPods z siecią Znajdź mój okazały się problematyczne dla sprzedawców detalicznych i odnawiających urządzenia. według ostatni raport z od środkaI Firma remontująca współpracująca z Walmartem i innymi sprzedawcami detalicznymi została zmuszona do „zaopatrzenia ponad 30 000 dotkniętych wadliwych słuchawek AirPods w ciągu zaledwie kilku tygodni” z powodu tego problemu…

Raport stwierdza, że ​​bariera wynika z aplikacji Znajdź mój i może być powiązana Najnowsza premiera zapewniająca głębszą integrację z AirPods Z siecią Znajdź mój. Zasadniczo, gdy klient zwraca lub wymienia parę AirPods, nie odłącza ich AirPods od swojego Apple ID.

Oznacza to, że gdy odnowione AirPods są testowane lub nawet przy następnym zakupie AirPods, widzą komunikat o „niezgodności AirPods” z aplikacji Znajdź mój.

AirPods są powiązane z innym Apple ID, prawdopodobnie z powodu zmieszania jednej wkładki dousznej z czyimiś AirPods. Dowiedz się, jak rozwiązać ten problem, przechodząc do artykułu online.

Komunikat, który pojawia się w aplikacji Znajdź mój, jest powiązany z tym dokumentem Wsparcia Apple, który zawiera niejasne informacje na temat próby „przywrócenia AirPod” lub „zastąpienia utraconego AirPod”.

goTRG, wspomniana firma obsługująca zwroty dla Walmart i innych sprzedawców, twierdzi, że ten problem dotyczy „około ośmiu na każde 10 AirPods, które przechodzą przez sześć obiektów firmy”. Inna firma, która sprzedaje odnowione AirPods na stronach takich jak Amazon, R2Cell, została zmuszona do całkowitego zaprzestania sprzedaży odnowionych AirPods z powodu problemu.

Według dyrektora generalnego Sunny Muhammada, R2Cell, który sprzedaje odnowioną elektronikę na Amazon, eBay i innych stronach, całkowicie przestał odnawiać i sprzedawać AirPods po tym, jak w grudniu wystąpił problem. Powiedział, że naprawa słuchawek AirPods jest naprawdę trudna, ponieważ mają wiele małych części, które można łatwo uszkodzić.

Renowatorzy podobno skontaktowali się z Apple, ale nie otrzymali odpowiedzi. Problem może ostatecznie rozwiązać pierwotny właściciel AirPods, odłączając produkt od swojego Apple ID przed jego sprzedażą. Ponadto, jeśli AirPods nie zostały zresetowane do ustawień fabrycznych, kupujący zobaczy wyskakujące okienko z informacją „Właściciel tego przedmiotu będzie mógł zobaczyć jego lokalizację” z aplikacji Znajdź mój.

READ  Co naprawiono w przypadku Pixela 8

pełny raport z od środka Warte przeczytania Można go znaleźć tutaj. To całkiem fajny problem, który dopiero niedawno zaczął mieć wpływ na AirPods i powoduje ogromny ból głowy u sprzedawców detalicznych i odnawiających.

FTC: Używamy linków afiliacyjnych, aby zarabiać. jeszcze.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple: