25 kwietnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Druga klatka „Batmana” ma kosztować ponad 238 mln USD – termin!

Druga klatka „Batmana” ma kosztować ponad 238 mln USD – termin!

Warner Bros.”. OrdynansA Zgodnie z oczekiwaniami, w ten weekend zajmuje pierwsze miejsce w kasie z trzycyfrową passą nr 1 z bardzo przyzwoitą retencją -51% i 66 milionami dolarów na drodze do 238,5 miliona dolarów w niedzielę. Film wyreżyserowany przez Matta Reevesa przekroczył już 400 milionów dolarów. Wczoraj zaksięgowano 18,7 mln USD, -47% w ciągu ostatniego piątku (-67% w porównaniu z pierwszym piątkiem + podgląd zdjęć).

To bije drugie spadki poprzednich filmów DC w ten weekend Batman przeciwko Superman (-69%) i Powstanie mrocznego rycerza (-61%), Oddział Sprawiedliwości (-56%) i Mroczny rycerz (-53%).

RelishMix zauważył post-społeczne rozmowy w filmie DC, informując, że „działa to korzystnie, ponieważ sceptycyzm został wyeliminowany dzięki wyborom obsady chwalącym występ Roberta Pattinsona jako najlepszy występ Batmana w historii, podczas gdy fani nadal podziwiają muzykę Nirvany w filmie, która była inspiracją do tego.” Matt Reeves podczas pisania filmu. Filmy z YouTube są bardzo popularne w cyfrowych sieciach społecznościowych, dodając w ciągu tygodnia 20,6 miliona wyświetleń materiałów należących do studia i nabytych. Oficjalne strony społecznościowe filmu zyskały 282 tys. nowych fanów, głównie na Instagramie z jego stronami na Twitterze i Facebooku, które obecnie mają 1,3 mln fanów. Ordynans.

Fani super Instagrama Zoe Kravitz wzrosły do ​​7,4 miliona, dodając 617 000 fanów w ciągu tygodnia dzięki zdjęciom z nowego gorącego zdjęcia Ellen Von Unwerth Cuda Magazyn, ze zdjęciami aktorki i Pattinsona. Na innym zdjęciu promocyjnym w kinach, Kravitz SNL tej nocy.

zmienia kolor na czerwony
Disney

Pomimo ciszy pandemii i złagodzenia mandatu masek w Los Angeles i Nowym Jorku, centrum kasowe wypełnione jest: Sony Spider-Man: Nie ma miejsca na dom Nadal rośnie o około 800 milionów dolarów, ale w niedzielę po 13 weekendzie wyniesie 792,2 miliona dolarów za 4 miliony dolarów, -11% i rezerwacje kin w 2702 lokalizacjach. To pokaz sceniczny, którego zazdrościłby każdemu konkurującemu dystrybutorowi trzy miesiące po ukazaniu się zdjęcia.

READ  Disney podnosi ceny niektórych biletów wstępu do Disneylandu i Walt Disney World

Uwaga, jeśli Disney zatrzymał Pixara zmienia kolor na czerwony W ten weekend w kinach mogło to przynieść co najmniej 20–30 mln USD, zapewniając wystawcom w ten weekend głębię w dolarach. Zgadza się, można argumentować, że studio nie wiedziało, jak długo wytrzyma Omicron, ale dostaliśmy to śpiewać 2 Nadal koncertował w pierwszej dziesiątce box office w 12 weekendów po wydaniu z 1,55 miliona dolarów. Chodź Disney, wiesz, że rodziny chodzą do teatru.

Oto inne ciekawe dania na wynos z zmienia kolor na czerwony: Powiedziano mi, że kiedy Netflix wydaje program lub film (poza głównym sezonem nagród), wydaje bardzo oszczędną kwotę, polegając bezpośrednio na swojej liście subskrybentów, aby uruchomić tytuł. Ale w przypadku Disneya z zmienia kolor na czerwony, Bombardowali, żeby zrobić zdjęcie, jakby to było wielkie wydanie kinowe. Dlaczego? Możliwe, że pieniądze na marketing już tam były i liczyły się, ale lubi też subskrybentów Disney+. Łuskanie zmienia kolor na czerwony Można powiedzieć, że reklama w mediach społecznościowych jest na równi z tym, za co płaci Lionsgate upadek księżyca (A to studio faktycznie wypchnęło ten film.)

iSpot pokazuje, że Disney wydał 23 miliony dolarów na amerykańskie reklamy telewizyjne. Na tyle wydali Czarna Wdowa, i więcej niż wycieczka do dżungli (19,5 mln USD), Cruella (12,6 mln USD) i co wydał Netflix czerwona uwaga reklamy (3,3 miliona dolarów), najchętniej oglądany film wszech czasów.

Disney prowadził strony podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich, Big City Greens, Cudowny – Opowieść o Biedronce i Czarnym Kotu, Kawaler A Dzień dobry Ameryko. iSpot informuje, że zmienia kolor na czerwonyZwiastun był 16. najczęściej oglądanym sequelem w telewizji od 21 lutego. Dlaczego Disney nie trzymał tego filmu w kinach? Po raz kolejny potrzebują subskrybentów Disney+ ze względu na miliardy, które wydają na streaming programów, które nie wydają się tak szybko.

READ  Taylor Swift wysyła kwiaty Kelly Clarkson po każdej edycji Taylor

Sprzedaż biletów na weekend wynosi 95 milionów dolarów, -43% zniżki w ostatni weekend i 55% zniżki w ten sam weekend w 2019 roku; Wtedy miałem Disneya Kapitan Marvel To spowodowało, że sprzedaż biletów na ten weekend wyniosła 210 milionów dolarów.

Top 10 weekendu:

1.) Ordynans (WB) 4417 piątkowe teatry 18,7 miliona dolarów (-67%) / 3 dni: 66 milionów dolarów (-51%) Razem 238,5 miliona dolarów/ tydzień 2

2.) Nieznany (Sony) 3725 (-150) kin, piątek 2,4 miliona dolarów (-19%) / 3 dni 9 milionów dolarów (-19%) / Razem 113,1 miliona dolarów/ tydzień 4

3.) pies (UAR) 3407 (-100) Teatry, piątek 1,38 miliona dolarów (-13%) / 3 dni 5,1 miliona dolarów (-16%) / ogółem 47,6 miliona dolarów/ tydzień 4

4.) Spider-Man: Nie ma miejsca na dom (Sony) 2702 (-7) Teatry, Fri 960 tysięcy dolarów (-11%) / 3 dni 4 miliony dolarów (-11%) / ogółem 792,2 miliona dolarów/ tydzień 13

5.) Rad Shyam (Alerion) 800 teatr, piątek 1,25 miliona dolarów3 dni 3,2 miliona dolarów/ tydzień 1

6.) Śmierć na Nilu (DIS) 2450 (-115) Teatry, pt 680 tysięcy dolarów (-12%) / 3 dni 2,3 miliona dolarów (-14%) / ogółem 40,6 miliona dolarów/ tydzień 5

7.) śpiewać 2 (UNI/IL) 1988 (-38) teatry, piątek 330 tysięcy dolarów (-1%)/3 dni 1,55 miliona dolarów (-5%) / Razem: 155,7 miliona dolarów/ tydzień 12

8.) dupa na zawsze(nominalne) 1627 (354) teatrówA piątek 320 tysięcy dolarów (-25%) / 3 dni 1,1 miliona dolarów (-23%) / Razem: 56,2 miliona dolarów/ tydzień 6

9.) Krzyk (Nominalny) 664 (-189) Piątkowe Teatry 120 tysięcy dolarów (-25%) / 3 dni 430 milionów dolarów (-25%) /Całkowity: 80,9 miliona dolarów/ tydzień 9

10.) cyrano (UAR) 694 (-103) piątkowe teatry 118 tysięcy dolarów (-38%)/3 dni 410 tysięcy dolarów (-40%) / łącznie 2,57 miliona dolarów/ tydzień 3

READ  Nominowani do nagrody Mercury 2022: Harry Styles, Sam Fender i Joey Crooks do walki o gong