26 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Denuvo V18, użyte w Resident Evil 4 Remake, zostało złamane

Denuvo V18, użyte w Resident Evil 4 Remake, zostało złamane

Embrace z powodzeniem włamał się do Resident Evil 4 Remake, co oznacza, że ​​udało mu się ominąć najnowszą wersję Denuvo, Denuvo V18.

Według crackera, Resident Evil 4 Remake wykorzystywał cztery różne systemy DRM. Wraz z Denuvo V18 firma Capcom wykorzystała Denuvo SecureDLC V2, swoją zastrzeżoną technologię antysabotażową oraz VMProtect.

Teraz, podobnie jak w przypadku wszystkich pęknięć, zasadniczo omija to wspomniane powyżej systemy DRM. Nie usuwa ich całkowicie, co oznacza, że ​​nadal działają w tle. Jednak wersja z crackiem może zawierać mniej zacięć niż wersja detaliczna. W końcu tak właśnie stało się z Resident Evil Village.

Odkąd skończyłem Resident Evil 4 Remake, mogę powiedzieć, że gra ma tylko kotlety przechodzenia. To zacinanie się jest głównie spowodowane danymi strumienia gry dla następujących regionów. Dlatego myślę, że dostaniesz także piracką wersję. Interesujące byłoby jednak obejrzenie filmu porównującego je.

Jak zawsze, nie zezwalamy na umieszczanie linków do pirackich treści. Więc nie, nie zawracaj sobie głowy udostępnianiem linków do niego.

Ciekawe, czy Embrace będzie w stanie zhakować najnowsze gry za pomocą Denuvo. Dead Island 2 i Star Wars Jedi: Survivor pojawiły się po RE4R. Jedi Survivor korzysta również z aplikacji EA, którą bardzo trudno ominąć. Więc tak, nie spodziewam się, że nowa gra Star Wars zostanie zhakowana w najbliższym czasie.

Bądź na bieżąco, aby uzyskać więcej!

Johna Papadopoulosa

John jest założycielem i redaktorem naczelnym DSOGaming. Jest fanem gier komputerowych i bardzo wspiera społeczności modowe i niezależne. Przed stworzeniem DSOGaming John pracował nad kilkoma witrynami z grami. Choć jest zapalonym graczem komputerowym, jego korzenie sięgają gier na konsole. John kochał – i nadal kocha – 16-bitowe konsole i uważa SNES za jedną z najlepszych. Jednak platforma PC wygrała z konsolami. Wynika to głównie z technologii 3DFX i jej karty graficznej z akceleratorem 3D, Voodoo 2. John napisał także pierwszorzędną pracę magisterską na temat „Ewolucji komputerowych kart graficznych”.
Komunikacja: e-mail