Technologia animacji MetaHuman firmy Epic stanie się wirusowa tego lata
Firma Epic Games zademonstrowała podczas niej nową technologię animacji Nierealne gablota Na konferencji Game Developers Conference w tym tygodniu pokazuje, jak deweloper Ninja Theory wykorzystuje Unreal Engine 5, aby ożywić Senua Epos Senwy: Piekielne Ostrze 2. Podczas gdy rozmowa koncentrowała się głównie na twórcach gier, dla większości ludzi na wynos brzmiałoby: „Cholera, to wygląda tak dobrze!”
Melina Jürgens, artystka zajmująca się przechwytywaniem występów w Ninja Theory i aktor stojący za Senuą, pokazała, jak Unreal 5 może uchwycić materiał z występu za pomocą niewiele więcej niż aparatu iPhone’a i przekształcić go w użyteczną animację twarzy. Technologia MetaHuman z silnika Unreal Engine przetwarza ten prosty materiał filmowy, aby zastosować szczegółową animację twarzy do modelu 3D, wyrażając strach, złość i bardziej subtelny wygląd bez potrzeby udoskonalania tego przez człowieka.
Ale używając bardziej wyrafinowanego urządzenia do przechwytywania wydajności, może również zastosować bardzo szczegółowe animacje twarzy w czasie rzeczywistym do modeli MetaHuman firmy Epic. To właśnie widać na powyższym filmie – który jest również świeżym spojrzeniem, choć krótkim Senua Saga: Hellblade 2Tytuł, o którym dawno nie słyszeliśmy.
Senua Saga: Hellblade 2 Premiera na PC z systemem Windows i Xbox Series X. Kontynuacja gry Ninja Theory z 2017 roku Hellblade: Senua zdrowie Nie ma daty wydania.
Czytaj więcej
. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.
More Stories
„Call Of Duty” usuwa skórkę programu uruchamiającego Nickmercs ze sklepu po komentarzach LGBTQ
Sonic Superstars zawiera „nową postać” zaprojektowaną przez projektanta OG Naoto Ohshimę
Nowy dodatek Xbox Game Pass zawiera DLC Xbox 360 dostępne za darmo