20 kwietnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Demo technologii Unreal Engine pokazuje Senwę z Hellblade 2 w akcji w czasie rzeczywistym

Demo technologii Unreal Engine pokazuje Senwę z Hellblade 2 w akcji w czasie rzeczywistym

Firma Epic Games zademonstrowała podczas niej nową technologię animacji Nierealne gablota Na konferencji Game Developers Conference w tym tygodniu pokazuje, jak deweloper Ninja Theory wykorzystuje Unreal Engine 5, aby ożywić Senua Epos Senwy: Piekielne Ostrze 2. Podczas gdy rozmowa koncentrowała się głównie na twórcach gier, dla większości ludzi na wynos brzmiałoby: „Cholera, to wygląda tak dobrze!”

Melina Jürgens, artystka zajmująca się przechwytywaniem występów w Ninja Theory i aktor stojący za Senuą, pokazała, jak Unreal 5 może uchwycić materiał z występu za pomocą niewiele więcej niż aparatu iPhone’a i przekształcić go w użyteczną animację twarzy. Technologia MetaHuman z silnika Unreal Engine przetwarza ten prosty materiał filmowy, aby zastosować szczegółową animację twarzy do modelu 3D, wyrażając strach, złość i bardziej subtelny wygląd bez potrzeby udoskonalania tego przez człowieka.

Ale używając bardziej wyrafinowanego urządzenia do przechwytywania wydajności, może również zastosować bardzo szczegółowe animacje twarzy w czasie rzeczywistym do modeli MetaHuman firmy Epic. To właśnie widać na powyższym filmie – który jest również świeżym spojrzeniem, choć krótkim Senua Saga: Hellblade 2Tytuł, o którym dawno nie słyszeliśmy.

Senua Saga: Hellblade 2 Premiera na PC z systemem Windows i Xbox Series X. Kontynuacja gry Ninja Theory z 2017 roku Hellblade: Senua zdrowie Nie ma daty wydania.

Czytaj więcej

READ  Intel udostępnia 48 testów, aby pokazać, że Arc A750 może konkurować z RTX 3060