Uważaj na pawie, pojawiają się doniesienia o nowej usłudze strumieniowego przesyłania wideo z motywem ptaków.
Sieć fast foodów Chick-fil-A planuje uruchomić usługę strumieniowego przesyłania wideo, Czas dostawy Brytyjska gazeta „Daily Mail” podała dziś, powołując się na niezidentyfikowane źródła, że usługa transmisji na żywo ma skupiać się na treściach „przyjaznych rodzinie” i obejmować autorskie programy telewizyjne.
Chick-fil-A odmówił komentarza w sprawie raportu Deadline.
Deadline donosi, że Chick-fil-A prowadzi rozmowy w sprawie licencji i nabycia treści, ale współpracuje także z kilkoma „głównymi firmami producenckimi, w tym niektórymi studiami”, nad produkcją programów familijnych. Podobno zatrudniła także producenta programu telewizyjnego Briana Gibsona Kierować programowaniem.
Mówi się, że Chick-fil-A jest szczególnie zainteresowany ofertami bez scenariusza. W serwisie Deadline podano, że budżet serialu o drobiu „w przedziale 400 000 dolarów na pół godziny” na treści nieskryptowane. Chick-fil-A już stara się uzyskać licencję na nienazwany „teleturniej przyjazny rodzinie” od firmy produkcyjnej, która go produkuje. Ścianawedług Deadline to teleturniej rozrywkowy prowadzony przez Chrisa Hardwicka i emitowany w telewizji NBC.
Według doniesień Chick-fil-A zamówił także 10 odcinków nienazwanego programu od Sugar23. Firma produkcyjna ma doświadczenie w produkcji programów dla serwisów streamingowych, takich jak Netflix (przykłady obejmują obsesja I Organizacja Współpracy Gospodarczej) i Apple TV+ (Dickinsona).
Wejście firmy fast food na rynek transmisji strumieniowej wideo na żywo jest niezwykłym wydarzeniem. Firmy dostarczające żywność, takie jak Grubhub i DoorDash, sprzedają pakiety przesyłania strumieniowego w połączeniu z własnymi usługami. Jednak firma znana ze smażonego kurczaka, która chce wprowadzić na rynek hitowy, oryginalny produkt w swojej usłudze przesyłania strumieniowego, jest nowym graczem w branży przesyłania strumieniowego.
Oczywiście nie jest to pierwszy przypadek, gdy znana firma spoza branży rozrywkowej stara się wyprodukować oryginalne programy. Jak zauważył Deadline, stworzył Airbnb Chór gejowski z Głębokiego Południa Dokument, który był pokazywany w MTV. Firmy takie jak Lift Chick-fil-A wyprodukował już wcześniej własną serię internetową. Ale to nowe przedsięwzięcie stworzyłoby zupełnie nowy rodzaj działalności dla restauracji ze smażonymi kurczakami.
Usługa streamingowa Chick-fil-A może dać firmie nowe możliwości pozycjonowania swoich produktów. Chick-fil-A już używa odzieży i akcesoriów zawody sportowe Aby jednak ludzie zaakceptowali kolejną usługę przesyłania strumieniowego, Chick-fil-A musi zaoferować coś więcej niż tylko niekompletne programy z ludźmi jedzącymi kanapki z kurczakiem w tle.
Rzekome próby transmisji na żywo przez Chick-fil-A mają miejsce, gdy szersza branża stoi w obliczu punktu wrzenia. Napływ opcji, rosnące ceny i zmieniające się warunki korzystania skłoniły wielu klientów do ponownego przemyślenia swoich subskrypcji i częstego ich anulowania. Ostatecznie zdolność Chick-fil-A do wyróżnienia się w tych burzliwych czasach jest wątpliwa, zwłaszcza że istnieją już usługi przesyłania strumieniowego oferujące treści przyjazne rodzinie (takie jak Disney+). Oferta Chick-fil-A obejmująca wyłączność na przesyłanie strumieniowe i niskie (lub bezpłatne) ceny może zdenerwować odbiorców. Niektóre Nie spodziewamy się jednak, że miliony abonentów Netflix dołączy do Chick-fil-A-Plus (czy jakkolwiek nazywa się ta usługa przesyłania strumieniowego).
. „Adwokat kawy. Ninja bekonu. Przyjazny czytelnik. Rozwiązujący problemy. Wielokrotnie nagradzany miłośnik jedzenia”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
Ojciec gwiazdy „Austina Powersa”, Heather Graham, ostrzega, że Hollywood „zabierze mi duszę”