23 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Halo Infinite przedstawia plan działania do 2022 r., którego celem jest współpraca sieci kampanii pod koniec sierpnia

Halo Infinite przedstawia plan działania do 2022 r., którego celem jest współpraca sieci kampanii pod koniec sierpnia

Firma 343 Industries ujawniła plan działania na 2022 r. dla Halo Infinite, a także zawiera okno na koniec sierpnia dla długo oczekiwanej kampanii kooperacyjnej.

Wszystkie szczegóły ujawnił dyrektor kreatywny Halo Infinite Joseph Statin aureola drogowa, I chociaż mogą ulec zmianie, dają dobry obraz tego, czego fani Halo Infinite mogą oczekiwać przez resztę roku. 343 zauważa również, że ramy czasowe „rozszerzą się w miarę ogłaszania inicjatyw długoterminowych” oraz że „mapa drogowa jest dokumentem, który ewoluuje”.

Plan rozpoczyna się od skupienia się na sezonie 2 Samotnych Wilków, który potrwa od 3 maja do 7 listopada. Wiedzieliśmy już, że sezon 2 rozpocznie się od 100 nowych poziomów Battle Pass, dwóch nowych map w Catalyst (Arena) i Breaker (BTB) oraz trzech nowych trybów gry w King of the Hill, Land Grab i Last Spartan Standing.

To, co zostało nieco wyjaśnione, to niektóre z nowych wydarzeń i funkcji, które pojawią się podczas Szlaku Samotnych Wilków. Należą do nich kooperacja sieciowa pod koniec sierpnia i otwarta beta Forge we wrześniu. Te okna dystrybucji są celami i mogą się zmienić, ale wyraźniej pokazują postępy w ich rozwoju.

Jeśli chodzi o Forge, 343 zdecydowało się zrezygnować z „wielkoskalowego, oficjalnego programu lotów i przejść bezpośrednio do otwartej wersji beta”. Po uwolnieniu nie zniknie i będzie się rozwijał i rósł w czasie.

Sezon 2 będzie także zawierał nowy tryb Fracture w „Entrenched” – z pierwszym tygodniem rozpoczynającym się 24 maja – dwa wydarzenia fabularne nakładające się od 3 do 16 maja oraz pakiet alfa od 19 lipca do 1 sierpnia. „Postaw swojego Spartanina w środku rozwijającej się sezonowej historii”.

343 przyjrzało się również pokrótce, czego fani mogą się spodziewać po nienazwanym obecnie trzecim sezonie, który rozpoczyna się 8 listopada. Przyniesie ze sobą nową Przepustkę Bitewną, mapy, tryby, elementy piaskownicy, wydarzenia narracyjne, wydarzenie przełomowe i podzielony ekran dla kampanii w trybie współpracy.

READ  iPhone 15 Pro Max ma 3-4 tygodnie opóźnienia w porównaniu z innymi modelami – analityk

Zajęto się również brakiem spójnej treści, a 343 powiedział, że był świadomy, że musi zrobić więcej, ale nie zrobiłby tego kosztem zdrowia swojego zespołu.

„Wiemy, że musimy szybciej dostarczać więcej treści i więcej funkcji” — napisał 343. „Pozostań wierny [a] priorytet zero [of team health] Oznacza to, że czasami musimy zwolnić, aby zachować zdrowie i później szybciej się poruszać. Ale poważnie szukamy też sposobów na przyspieszenie”.

Podsumowując, 343 podzielił się, że wypuści „Drop Pods” w celu poprawy jakości życia, gdy będą gotowe – prawdopodobnie raz w miesiącu – i że zagłębi się w szczegóły dotyczące drugiego sezonu i mapy drogowej 27 kwietnia o 13:00 PT/4PM ET/9 Evening GMT.

Masz dla nas wskazówkę? Chcesz omówić potencjalną historię? Wyślij e-mail na adres [email protected].

Adam Pankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Możesz śledzić go na Twitterze Umieść tweeta i dalej Skurcz.