Stan Nowy Jork pozywa SiriusXM, ponieważ zbyt utrudniał abonentom anulowanie planów. W pozwie zarzucono, że klienci chcący zrezygnować z umowy są zobowiązani do rozmowy telefonicznej lub internetowej z agentem, który bombarduje ich pytaniami i ofertami. „Sirius celowo marnuje czas swoich abonentów, mimo że ma możliwość przetwarzania anulowań jednym kliknięciem”. garnitur czyta.
Biuro prokurator generalnej Letitii James twierdzi, że z własnych danych SiriusXM wynika, że abonentom rezygnacja przez telefon zajmuje średnio 11,5 minuty, a rezygnacja online – 30 minut. W pozwie żąda się odszkodowania dla dotkniętych klientów, a także grzywny w wysokości 5000 dolarów dla stanu Nowy Jork za każde naruszenie.
„Konieczność przechodzenia przez długi i frustrujący proces anulowania subskrypcji to uciążliwe obciążenie, którego nikt nie może się doczekać, a jeśli firmy utrudniają anulowanie subskrypcji, jest to nielegalne” – powiedział James. W obecnej sytuacji. „Konsumenci powinni mieć możliwość bezproblemowego anulowania subskrypcji, której już nie używają lub nie potrzebują, a firmy mają prawny obowiązek ułatwić proces anulowania”.
Najwyraźniej niektórzy ludzie byli w stanie znieść anulowanie SiriusXM. Firma Zgłoszony spadek abonentów wiodącej usługi radia satelitarnego w pierwszych dziewięciu miesiącach 2023 r
„Jest oczywiste, że prokurator generalny Nowego Jorku wydał komunikat prasowy przed przekazaniem SiriusXM kopii skargi” – stwierdziła w oświadczeniu Jessica Cassano-Antonellis, rzeczniczka SiriusXM. „Podobnie jak wiele firm konsumenckich, oferujemy klientom różnorodne możliwości zarejestrowania się lub anulowania subskrypcji SiriusXM, a po otrzymaniu i rozpatrzeniu skargi zamierzamy stanowczo bronić się przed tymi bezpodstawnymi zarzutami, które rażąco błędnie przedstawiają praktyki SiriusXM”.
Długoterminowy trend odchodzenia od przesyłania strumieniowego oznacza, że SiriusXM musiał wykazać się kreatywnością w kwestii swojej przyszłości. Oprócz rzekomego odwołania zajęć gimnastycznych firma poczyniła znaczne inwestycje w podcasty. Kupił Stitchera w 2020 r. za 325 mln dolarów, a firmę produkcyjną Conana O’Briena w 2022 r. za 150 mln dolarów i podpisał lukratywne umowy na dystrybucję najpopularniejszych podcastów. Osoba uzależniona od kryminałów I Kapsuła Ratuj Amerykę. Dodatkowo w zeszłym miesiącu firma zadebiutowała nową, zaktualizowaną aplikacją, która wygląda i działa podobnie do Spotify.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
Ilya Sutskever, współzałożyciel OpenAI, mówi, że odchodzi ze startupu
Mem rajdowy ryczy, gdy akcje milczą odliczając do inflacji
Technologiczny gigant nie obniża celu sprzedażowego PS5