
Wygląda na to, że ulepszenia wizualne w Paper Mario: The Thousand-Year Door na Nintendo Switch mogą być płatne. Wczesna analiza techniczna autorstwa Światowy raport Nintendo Wygląda na to, że remake tej klasycznej gry RPG będzie docelowy w 30 FPS.
Ta analiza opiera się na wideo przesłanym przez Nintendo Direct i wydaje się, że nie stanowi to problemu w przypadku oglądania zwiastuna w 30 klatkach na sekundę. Może to być zaskoczeniem dla fanów oryginalnego klasyka GameCube, ponieważ wersja z 2004 roku nastawiona była na 60 klatek na sekundę. Mówiąc to, nie byłoby to zbyt szokujące, gdybyś zagrał w najnowszą wersję Paper Mario: The Origami King, która również była ograniczona do 30 klatek na sekundę.
NWR zauważa, że zmiana liczby klatek na sekundę może powodować problemy z opóźnieniami w przypadku naciśnięcia przycisku w określonym czasie podczas bitew. Jeśli chodzi o inne części wersji na Switcha, rozdzielczość w trybie zadokowanym wynosi 900p, a w trybie przenośnym około 720p.
W dalszej analizie wspomniano, że drzwi tysiąca lat Switcha wydają się wykorzystywać subtelne odbicia, okluzję otoczenia i globalne oświetlenie. Jedyne, czego może brakować, to dopracowanie. Oprócz wprowadzonych zmian, oczywiście zaktualizowano także styl graficzny i tekstury.
Warto zauważyć, że ta gra zostanie wydana dopiero gdzieś w 2024 roku, więc nie ma gwarancji, że wszystko, co Nintendo pokazało w zwiastunie remasteru Paper Mario Thousand-Year Door, koniecznie odzwierciedla produkt końcowy. Może ulec zmianie przed premierą, co obejmuje wydajność i dokładność tytułu na Switchu.

. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.

More Stories
Microsoft poprawia wydajność procesora Ryzen dzięki najnowszej aktualizacji systemu Windows 11
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni