Twórca Baldur’s Gate 3, Larian, powiedział, że „zmienia sposób, w jaki publikujemy łatki” po tym, jak wczoraj został zmuszony do wycofania łatki nr 4 z powodu problemów z awariami – ruch, który tymczasowo uniemożliwił graczom dostęp do zapisów wykonanych w czasie opublikowania aktualizacji.
Co zrozumiałe, wycofanie spowodowało panikę u graczy, a teraz w Wiadomość towarzysząca dzisiejszemu repostowi poprawki nr 4 Larian mówi na PC: „Rozumiemy frustrację spowodowaną tym i chcemy przeprosić. Dlatego odwracamy sytuację”.
Najpierw jednak przedstawia kontekst wczorajszej nieudanej wersji, wyjaśniając: „Poprawka nr 4 przeszła ścisłą kontrolę jakości i została wczoraj potwierdzona jako kandydat do wydania. Jednak w stosunkowo ostatniej chwili uruchomiliśmy przebudowę wydania, aby zmienić numer wydania . ” Gotowana wersja niestety cierpiała na uszkodzenie kompilatora, które powodowało wyrzucanie wyjątków, które normalnie nie powodują – jak się domyślacie – awarii”. Larian nazywa tego typu problemy z kompilatorem „niezwykle rzadkimi”, dodając: „Nie byliśmy na to gotowi. Powinniśmy byli. Schrzaniliśmy”.
Zarządzaj ustawieniami plików cookie
„Aby uniknąć takiej sytuacji w przyszłości”, kontynuuje studio, „upewnimy się, że wszelkie zmiany wprowadzone do kandydatów do przyszłych wydań – bez względu na to, jak małe lub nieistotne – zawsze przejdą przez naszą pełną i kompleksową linię zapewniania jakości, co obejmuje nasz globalny wewnętrzny zespół ds. kontroli jakości, testy automatyczne i testy jednostkowe oraz testy zgodności z zapisami gier. ”
Larian ogłosił już, że pierwsza duża łatka dla Baldur’s Gate 3 jest w trakcie prac po serii istotnych poprawek mających na celu rozwiązanie problemów, które pojawiły się od czasu jej premiery na początku tego miesiąca. Niektóre z tych problemów (na przykład brak krasnala bieliźnianego) były stosunkowo trywialne, podczas gdy inne były znacznie poważniejsze, w tym niszczycielski błąd dotykający niektórych graczy, problem początkowo zgłoszony przez Eurogamer po tym, jak Ruth Cassidy została dotknięta podczas grania w ich recenzji.
Druga duża łatka jest również na etapie planowania, która, jak mówi Larian, „zawiera pewne prośby”, a być może nawet możliwość zmiany wyglądu twojej postaci w trakcie gry.
Mamy nadzieję, że wszystko to oznacza, że właściciele PlayStation 5 będą mieli stosunkowo płynniejsze wrażenia z premiery, gdy Baldur’s Gate 3 zostanie wydany na konsolach 6 września. Jak ogłoszono wczoraj, ci, którzy zakupili w przedsprzedaży Cyfrową Edycję Deluxe na PS5, mogą rozpocząć wstępne ładowanie gry od 17:00 GMT 31 sierpnia.

. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.

More Stories
Microsoft poprawia wydajność procesora Ryzen dzięki najnowszej aktualizacji systemu Windows 11
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni