27 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Derek Jeter promuje SUV Jeep Grand Wagoneer

Derek Jeter promuje SUV Jeep Grand Wagoneer

Derek Jeter wraz z żoną, modelką i prezenterką telewizyjną Hannah Jeter weźmie udział w nowej kampanii Grand Wagoneer „Eyes Wide Open” w ramach długoterminowej współpracy.

kieszeń

DETROIT – Legenda New York Yankees Derek Jeter i jego żona Hannah Jeter uzgodnili wieloletnią umowę z Jeepem na promocję firmy SUV Grand Wagoneer.

Short Hall of Fame i Hannah Jeter, modelka i prezenterka telewizyjna, wystąpią w nowej kampanii reklamowej luksusowego, pełnowymiarowego SUV-a. 60-sekundowa reklama przedstawiająca samochód i parę wyemitowano w piątek wieczorem podczas pierwszego meczu Mistrzostw Świata w Baseballu między Houston Astros a Philadelphia Phillies.

Olivier Francois, dyrektor ds. marketingu w StilantsJeep, który jest właścicielem Jeepa, powiedział, że Gitters zostali wybrani ze względu na ich rodzinę, ich sławę i związek ze stanem Michigan. Derek Jeter dorastał w stanie, w którym produkowane są duże SUV-y.

„Potrzebowaliśmy postaci, która symbolizuje amerykański sukces” – powiedział Francois dziennikarzom podczas konferencji prasowej. „Są po prostu ucieleśnieniem amerykańskiego snu”.

Stellantis, który powstał z połączenia Fiata Chryslera i francuskiej Groupe PSA W styczniu 2021Odmówił komentarza na temat kosztów partnerstwa i kampanii reklamowej.

Grand Wagoneer, który przy pełnym załadowaniu może przekroczyć 110 000 USD, to luksusowy trzyrzędowy SUV. To ważny produkt, ponieważ amerykańska marka SUV-ów stara się podnieść poprzeczkę na rynku.

Francois, kto to jest? Znany z kreatywnych reklam z celebrytamiporównując nową kampanię z reklamą Super Bowl 2011 z raperem z Detroit Eminemem.

Podobnie jak reklama Eminema, reklama z Jeterami krąży między malowniczymi, spreparowanymi i wysadzanymi gwiazdami lokalizacjami miejskimi, z komentarzem audio mocno omawiającym odrodzenia, marzenia i sukces.

Kampania została nakręcona w Nowym Jorku, w tym w Greenwich Village, a także w północnej części stanu Nowy Jork. Stworzony we współpracy z Highdive Agency z Chicago.